روانشناسی

چرا پرورش عشق به هنر در بچه ها مهم است؟

هنرهای فرهنگی - چیزهایی مانند پایکوبی، موسیقی، هنرهای تجسمی و تئاتر - برای شروع کاوش با بچه هاتان از سنین جوانی مهم هستند. آن دسته از هنرهایی که در قالب رخدادهای بین المللی و ملی جای می گیرند در جهان به هنرهای فرهنگی معروف هستند. هنر به شما این امکان را...

18 فروردین 1403

برترین فرش ماشینی ایرانی کدام است؟

برای بیشتر ما ایرانی ها فرش از مهم ترین المان های دکوراسیون است. تنوع طرح، رنگ و کیفیت فرش های ماشینی موجود در بازار آنقدر زیاد است که می تواند انتخاب برترین فرش ماشینی را کمی سخت سازد.

9 اسفند 1401

با بد قلقی کودک هنگام خرید کردن چطور برخورد کنیم؟

قرار شد پدرام با مامان و بابا برای خرید به فروشگاه نزدیک خانه شان بروند. در خانه مامان پدرام به او گفت نباید در فروشگاه مدام بگویی این را بخر یا آن را بخر؛ پدرام هم قول داد که به حرف مامان و بابایش باشد و هرچی آن ها گفتند بخرد.

30 دی 1401

راه های برطرف خارش سر؛ دلیل خارش سر چیست؟

راه های برطرف خارش سر؛ علت خارش سر چیست؟ زمانی که خارش سر رخ داده، یعنی تعادلش به هم خورده است و باید در پی علت آن گشت. برای خارش سر می توان دلایل مختلفی پیدا کرد. برای بعضی افراد خارش در تمام کف سر و برای بعضی دیگر تنها در قسمت هایی از جمجمه ایجاد می...

19 آبان 1401

بیکار شدن نیرو های غیررسمی کتابخانه ملی ملک تهران با سابقه 13 سال

شهروند خبرنگار ما از بیکار شدن 9 نفر از نیرو های غیررسمی کتابخانه ملی ملک تهران بعد از 13 سال کار در این مجموعه اطلاع داد.

17 مهر 1401

نوشیدن میزان زیادی چای در روز ممکن است خطر دچار شدن به دیابت را کاهش دهد ، آیا باید میزان نوشیدن چای را تغییر داد؟

یافته های دانشمندان چینی که در اجلاس سالانه انجمن اروپایی بررسی دیابت (EASD) در استکهلم سوئد ارائه شد، نشان می دهد نوشیدن دست کم چهار فنجان چای خطر دچار شدن به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

30 شهریور 1401

14 روش ساده و خاص برای ست کردن تیشرت های اورسایز

تیشرت اورسایز لباس محبوب این روزها است و حتما در چالش های تیک تاکی و در شبکه های اجتماعی مختلف، آن را تن اینفلوئنسرها دیده اید. تیشرت اورسایز بسیار راحت است و با پوشیدن آن حس آزادی و رهایی دارید. اما مهم است بدانید که آن را با چه لباس هایی ست کنید که استایلی...

20 شهریور 1401

کشتار روز تهران در امریکا

تهران (پانا) - فیلم کوتاه کشتار روز تهران به کارگردانی حسام حمیدی در پانزدهمین دوره فستیوال فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به نمایش درمی آید.

6 شهریور 1401

به تغییر رنگ ناخن هایتان حساس باشید

عفونتها از یک نقطۀ زرد یا سفید در نوک ناخن شروع می شوند و به سمت بستر ناخن پیشروی می کنند. محیط مرطوب و تاریک زمینۀ رشد آنها را فراهم می کند.

3 شهریور 1401

لیفت و پروتز سینه به صورت همزمان چطور انجام میشود؟ پروتزپکسی چیست؟

بسیاری از خانم ها بخصوص خانم هایی که دهه سی و یا چهل زندگی را گذرانده اند مایلند برای انجام جراحی زیبایی سینه به مطب پزشکان مراجعه نمایند و در این خصوص مشاوره دریافت کرده و اقدام به انجام یکی از جراحی های لیفت سینه، پروتز سینه و یا هردو که به آن پروتزپکسی...

22 خرداد 1401

چگونه فشار سینوسی را بدون مصرف دارو کاهش دهیم؟

سینوس ها با غشاهای مخاطی و برآمدگی های انگشت مانندی به نام مژه پوشانده شده اند که به عنوان اولین خط دفاعی در برابر محرک های موجود در هوا عمل می کنند. این غشاء که از بافت نرم و صورتی تشکیل شده مخاط ترشح می کند که با به دام انداختن گرد و غبار و سایر آلرژن...

16 خرداد 1401

مسائل سلامت روان که با بازگشایی مدارس خودنمایی می نمایند

خبرگزاری خبرنگاران-بازگشایی مدارس و حضور دوباره بچه ها پس از یک قرنطینه طولانی، باعث عیان شدن مسائل سلامت روان بچه ها و نوجوانان شده است.

9 خرداد 1401

عادات اشتباهی که سلامت مغز را به خطر می اندازد

خبرگزاری خبرنگاران- اگرچه همه ما از اهمیت سلامت مغز آگاهی داریم، ولی هنوز از بسیاری از عادت های خاص که باعث بروز اختلالات مغزی می شوند، بی خبریم.

30 اردیبهشت 1401

کنسرت حامی با اجرای قطعات آلبوم نارنج و ترنج برگزار گشت

تهران (پانا) - حمید حامی با همراهی ارکستری بزرگ به رهبری محمدرضا عقیلی، سه شنبه شب 12 بهمن ماه سال جاری طی دو سانس در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه رفت و به اجرای گلچینی از آهنگ های محبوب و قطعاتی از هشتمین آلبوم خود بانام نارنج و ترنج پرداخت.

29 اردیبهشت 1401

فال روزانه شخصی ، 22 دی ماه

خبرنگاران : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت خبرنگاران مطالعه کنید.

4 اسفند 1400

خطرناکترین گونه های ساکن آمازون را بهتر بشناسید (قسمت دوم)

جنگل های بارانی آمازون زیستگاه مناسبی برای گونه های مختلف جانوری است. هرچند در این میان شماری از خطرناک ترین گونه ها نیز در آمازون سکونت دارند.

29 بهمن 1400

خستگی مزمن از علائم سندرم کووید طولانی مدت است

به نظر می رسد شرایط ناتوان کننده ای که به عنوان سندرم خستگی مزمن شناخته می گردد در بین بازماندگان کووید 19 رایج است.

24 بهمن 1400

مشکل ارواح در اقامتگاه نخست وزیری ژاپن!

نخست وزیر ژاپن در اقامتگاه رسمی دولت که به علت گزارش هایی از تسخیر شدن آن به وسیله ارواح 9 سال خالی مانده بود، حضور یافته است.

11 بهمن 1400

دستکاری ژنتیک برای فراوری جو در شرایط آب و هوایی سخت

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، گرم شدن زمین امنیت غذایی کشورها را در دهه های آینده به طور جدی به خطر می اندازد. روش هایی مانند دستکاری ژنتیک CRISPR در کشورهایی مانند ژاپن برای فراوری گونه ای جهش یافته از جو مورد استفاده قرار گرفته که از جوانه زدن زودرس...

15 دی 1400

دنیا نما در چند نما

اینجا خبری از زندگی پرهیاهو نیست، هر چه هست آرامش است و آرامش؛ صدای آواز پرندگان، گرمای آفتاب در کنار نسیمی ملایم، زمین سبز با گل های زرد و سفید و آبی و درختانی با سایه سار گسترده. اینجا دنیا نماست؛ دشتی زیبا که هر ساله علاقه مندان زیادی را به خود جذب...

9 آذر 1400
تعداد: (43)