اخبار صنعت

چرا پرورش عشق به هنر در بچه ها مهم است؟

هنرهای فرهنگی - چیزهایی مانند پایکوبی، موسیقی، هنرهای تجسمی و تئاتر - برای شروع کاوش با بچه هاتان از سنین جوانی مهم هستند. آن دسته از هنرهایی که در قالب رخدادهای بین المللی و ملی جای می گیرند در جهان به هنرهای فرهنگی معروف هستند. هنر به شما این امکان را...

18 فروردین 1403

روستای اندقان سخت درگیر علوسِرسِره !

مردم خراسان شمالی در فاصله 50 روز مانده به عید نوروز، در مراسمی به نام علوسرسره آتش به پا می نمایند و در کنار یکدیگر این روز را جشن می گیرند؛ مراسمی که به عنوان جشن سده شناخته می گردد.

10 بهمن 1402

دسترسی های شهرک غرب تهران

ایستگاه های مترو و اتوبوس در کنار بزرگراه ها و یا ایستگاه های تاکسی هر یک از آن ها از جمله اندازه دسترسی است که در شهرک غرب تهران وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

19 مهر 1402

در های چین به روی دنیا بسته می شود؟!

اقتصاد چین در حال تبدیل شدن به یک لکه سیاه بزرگ است. این دگرگونی بدان معناست که علیرغم آن که اقتصاد آن کشور کماکان برای تجارت جهانی مهم خواهد بود دیگر ستاره اصلی رشد قلمداد نخواهد شد. اقتصاد چین به پیش روی ادامه خواهد داد، اما بسیار کُندتر از گذشته. درک...

9 شهریور 1402

انفجار در کارخانه اسلحه سازی در جمهوری آذربایجان ، جزئیات تلفات

انفجار در کارخانه اسلحه سازی در یکی از شهرهای شرق جمهوری آذربایجان یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

2 مرداد 1402

اولین غایب استقلال در دربی؛ فصل برای یک آبی پوش تمام شد

مصدومیت بازیکن استقلال باعث دوری او از تمرینات شده و به همین علت او اولین غایب آبی ها در دربی خواهد بود.

30 فروردین 1402

پست اینستاگرامی تازه وریا غفوری با یک جمله معنادار

خبرنگاران- وریا غفوری کاپیتان سابق باشگاه استقلال که آخرین تیم لیگ فزونی اش باشگاه فولاد بوده همچنان بدون تیم مانده است. او بعد از جدایی از فولاد به باشگاهی نرفته تا این روز ها به صورت انفرادی تمریناتش را دنبال کند.

18 فروردین 1402

گوشت گرم گوسفند از استرالیا وارد کشور شد ، گوشت ارزان می شود؟

نخستین محموله گوشت گوسفند گرم وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت.

23 اسفند 1401

شاسی بلند نو بازار ایران ، عکس

گجت نیوز نوشت: Beijing X55 کراس اووری با طراحی فرق دارد که دیار خودرو به ایران می آورد. در ادامه شاهد مشخصات و امکانات شاسی بلند بایک بجینگ X55 باشید.

22 اسفند 1401

بدترین رژیم های کاهش وزن

آن هایی که دنبال کاهش وزن بی دردسرند اغلب سراغ رژیم کتو یا پالئو می روند؛ اما پژوهش های نو نشان می دهند این نوع رژیم ها هم ناسالم اند و هم برای محیط زیست زیان بارند.

19 اسفند 1401

رویداد پیوند در حوزه برق و الکترونیک برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، شانزدهمین رویداد پیوند در حوزه برق و الکترونیک با حضور تیم های استارت آپی در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید. در این رویداد 9 استرات اپ طرح های خود را در حضور سرمایه گذاران مطرح کردند.

15 اسفند 1401

برترین فرش ماشینی ایرانی کدام است؟

برای بیشتر ما ایرانی ها فرش از مهم ترین المان های دکوراسیون است. تنوع طرح، رنگ و کیفیت فرش های ماشینی موجود در بازار آنقدر زیاد است که می تواند انتخاب برترین فرش ماشینی را کمی سخت سازد.

9 اسفند 1401

تلخ ترین اتفاق ؛ گاز قطع بود وقتی هم وصل شد خانه را منفجر کرد

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت جام گفت: یک باب منزل مسکونی در یکی از روستاهای این شهرستان بر اثر نشت گاز شهری انفجار شد.

11 بهمن 1401

جدایی غیرمنتظره بازیکن پرسپولیس ، مدافع سرخ ها با تصمیم یحیی راهی نفت شد

با نظر یحیی گل محمدی، مدافع پرسپولیس به صورت قرضی و تا سرانجام فصل به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست.

8 بهمن 1401

طرز تهیه لپه پلو؛ یک پلوی مخلوط مجذوب کننده

لپه پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که لپه از مواد اصلی میانی آن به شمار می رود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.

23 دی 1401

دیدنی های غار بورنیک، دیدنی بکر و زیبا در فیروزکوه

در تور طبیعت گردی مجله خبرنگاران تصمیم گرفتیم امروز شما همراهان گرامی را به دامان طبیعیت زیبا در دل روستایی سرسبز و تماشای های غار بورنیک ببریم که زیاد هم از تهران دور نیست. کافی است همت کنید و بار سفر به جهت تاریخچه غار بورنیک ببندید و راهی جاده شوید...

17 دی 1401

تعهد 6 میلیون دلاری تویوتا و مزدا برای حفظ محیط زیست آلاباما

دو برند خودروسازی تویوتا و مزدا که به طور مشترک برای ساخت یک کارخانه در آلاباما سرمایه گذاری نموده اند، تعهد داده اند که برای حفظ محیط زیست این منطقه 6 میلیون دلار هزینه نمایند.

4 دی 1401

برترین سایت خرید دستگاه ویپ

همانطور که می دانید، ویپ و سایر لوازم جانبی و وابسته به آن، به صورت مقطعی به کشور وارد می شوند، بنابراین با وجود بسیاری از فروشگاه های حضوری و فروشگاه های آنلاین، پیدا کردن یک فروشگاه قابل اعتماد برای خرید سخت است. به همین علت است که ما لیستی از برترین...

21 آذر 1401

راه و چاه جلوگیری از اتلاف گاز

با آغاز فصل سرما مصرف گاز در کشور افزایشی بوده و حال برای جلوگیری از بهینه سازی مصرف کارشناسان راه کارهای مختلفی را ارائه می دهند.

22 آبان 1401

طرز تهیه سالاد سیب زمینی تنوری

خبرنگارانـ سالاد ها یکی از محبوب ترین و متنوع ترین ترکیبات غذایی در سراسر دنیا هستند که بیش تر به عنوان پیش غذا سرو می شوند؛ اما خیلی از آن ها به علت ترکیباتی که دارند، می توانند به عنوان غذای اصلی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. سالاد ها از ترکیب سبزیجات...

4 آبان 1401
تعداد: (241)