دسترسی های شهرک غرب تهران

به گزارش سارا نوشت، ایستگاه های مترو و اتوبوس در کنار بزرگراه ها و یا ایستگاه های تاکسی هر یک از آن ها از جمله اندازه دسترسی است که در شهرک غرب تهران وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

دسترسی های شهرک غرب تهران

سارا نوشت: محله ای که به تنهایی تبدیل به یک دنیای کوچک و جادویی شده است. خیابن های پهن و عریضی که شما را از تمامی شلوغی های تهران رهایی می بخشد. از سمتی دیگر درختانی که در کنار سایه انداختن می توانند شما را از آلودگی های تهران رهایی بخشد. مدرن بود در کنار نوسازی، همبستگی اجتماعی افراد متمدن که همگی از اندازه فرهنگ اجتماعی بالایی برخوردارند. تمام این ها را میتوانید در این محله آرامش بخش تجربه کنید. اینجا سرزمین عجایب نیست، ما به شما شهرک غرب تهران را معرفی کردیم. شهرک غربی که در منطقه 2 تهران و یکی از پردرخواست ترین ها برای زندگی است. حالا آیا شهرک غرب نیز ضعف دارد؟

به عنوان کسی که رفت و آمدهای متعددی در شهرک غرب دارد می توان گفت که شلوغی هایی که در آخر هفته ها و برخی از ساعات شبانه روز ایجاد می شود می تواند برای افراد آزار دهنده باشد. از این رو است که دوست دارم راه های درو یا میانبری که سبب میشود تا رفت و آمد برای شما راحت باشد صحبت کنم. پس با من همراه باشید تا تمامی دسترسی های شهرک غرب را تک به تک بررسی کنیم.

بزرگراه های شهرک غرب

خب اولین گزینه که همیشه هم سریعترین به شمار میرود. استفاده از بزرگراه هایی است که شما را به شهرک غرب می رساند. اگر می خواهید به شهرک غرب بروید و قصد دارید که از ماشین شخصی استفاده کنید؛ از دو بزرگراه شیخ فضل الله و بزرگراه همت می توانید استفاده کنید. هر دوی این بزرگراه ها در بخش جنوبی شهرک غرب واقع شده و شما با استفاده از بزرگراه شیخ فضل الله جنوب می توانید به راحتی به میدان صنعت برسید.

ایستگاه مترو شهرک غرب

واقعا یکی از بهترین راه ها استفاده از ایستگاه های مترویی است که در زیر پوسته شهر پنهان شده اند، فرض کنید که در ساعت 7 بعد از ظهر از محله کار خود خارج می شوید و در تمامی خیابان ها تنها چیزی که مشاهده می کنید ترافیکی است که با آن رو به رو می شوید. با این حال شما با رفتن به ایستگاه مترو میدان صنعت که در خط 7 مترو واقع شده است می توانید از تمامی این ترافیک ها فرار کنید. بهترین مترو برای ساکنین شهرک غرب، ایستگاه مترو صنعت واقع در خط 7 مترو می باشد.

ایستگاه بی آر تی شهرک غرب

اگر شما از دسته افرادی هستید که در محله های شهرک غرب زندگی می کند و می خواهد رفت و آمد محلی داشته باشد، یکی از بهترین دسترسی های محلی استفاده از ایستگاه های اتوبوس و بی آر تی است که می تواند به شما در سرعت رفت و آمدتان بیفزاید. از سمتی دیگر از جمله ایستگاه هایی که در شهرک غرب قرار دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایستگاه اتوبوس هرمزان
  • ایستگاه اتوبوس شفق
  • ایستگاه اتوبوس کلانتری
  • ایستگاه اتوبوس میدان صنعت
  • ایستگاه اتوبوس کوچه ششم

ایستگاه تاکسی در شهرک غرب

یکی از بخش هایی که می تواند سرعت شما را برای دسترسی های محلی به نسبت بالا ببرد. استفاده از ایستگاه تاکسی است که در میدان صنعت واقع شده است و شما می توانید پس از خارج شدن از ایستگاه مترو میدان صنعت به راحتی از سوار ایستگاه تاکسی میدان صنعت شوید. امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد و شما بتوانید به راحتی با استفاده از این اطلاعات در شهرک غرب رفت و آمد داشته باشید.

بطور کلی نیز میتوانید برای آشنایی به منطقه دو تهران به املاک مثلث مراجعه نمایید.

دسترسی شهرک غرب به سعادت آباد

محله سعادت آباد نیز همانند شهرک غرب دسترسی های محلی خوبی دارد. اما چگونه میتوان از شهرک غرب به سعادت آباد رفت و آمد کرد. زیرا سعادت آباد به مراکز رفاهی بیشتری دسترسی دارد و بسیاری از افراد روزانه از محل زندگی خود در شهرک غرب به محل کار در سعادت آباد میروند. ضلع شرقی میدان صنعت تاکسی های زرد و سبز رنگ همیشه در حال رفتن به سعادت آباد هستند.

منبع: توریسم آنلاین

به "دسترسی های شهرک غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی های شهرک غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید