برترین سایت خرید دستگاه ویپ

به گزارش سارا نوشت، همانطور که می دانید، ویپ و سایر لوازم جانبی و وابسته به آن، به صورت مقطعی به کشور وارد می شوند، بنابراین با وجود بسیاری از فروشگاه های حضوری و فروشگاه های آنلاین، پیدا کردن یک فروشگاه قابل اعتماد برای خرید سخت است. به همین علت است که ما لیستی از برترین فروشگاه های آنلاین ویپ در سال 2022 را گردآوری نموده ایم تا بتوانید بدون نگرانی خرید کنید.

برترین سایت خرید دستگاه ویپ

این فروشگاه ها را به علت تنوع محصول و انتخاب عالی، قیمت پایین و ارسال به موقع آنها توصیه می کنیم. چه در پی سخت افزار ویپ، لوازم جانبی یا جویس برای دستگاه ویپ خود هستید، خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد که به سرعت، دقیقاً آنچه را که در پی آن هستید پیدا کنید و در همان زمان در هزینه خود صرفه جویی کنید.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین فروشگاه های آنلاین Vape از نظر بهترین قیمت و سریع ترین ارسال بپردازیم. ابتدا فهرستی از بهترین فروشگاه ها را در اختیار شما قرار می دهیم و سپس به آنالیز این فروشگاه ها خواهیم پرداخت. برند تجاری این فروشگاه ها عبارتند از:

1. ایت ویپ (EightVape)

2. سنترال ویپرز (Central Vapors)

3. مای وی پرو (MyVPro)

4. ویپر دی ان ای (VaporDNA)

5. دایرکت ویپر (Direct Vapor)

6. ایجویس دیلز (Ejuice Deals)

7. اسموک کارتل (Smoke Cartel)

8. ایجویسز (Ejuices.com)

9. دیپات جویس ویپ (Vape Juice Depot)

10. می پاد (Mi-Pod)

موارد عنوان شده در فهرست بالا، بهترین فروشگاه های آنلاین ویپ در آمریکا هستند که در ادامه این مقاله به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین فروشگاه های آنلاین ویپ

در ادامه مقاله می خواهیم با سایت های ذکر شده بیشتر آشنا شویم:

1. ایت ویپ EightVape

ایت ویپ عنوان بهترین فروشگاه آنلاین ویپ برای خرید وسایل از آن به دست آورده است. عمدتاً به این علت است که این فروشگاه اغلب پایین ترین قیمت را در نوترین تانک ها، کیت ها و مدل های جعبه دارد. EightVape بعلاوه دارای یک طرح وب سایت به روز شده عالی است که استفاده از آن آسان است و این باعث می گردد که پیدا کردن آنچه در پی آن هستید بسیار ساده باشد.مطمئنا این سایت ارزش آنالیز دارد زیرا آنها نوترین برندها و سخت افزارها را با قیمت های بسیار پایین عرضه می نمایند. شما می توانید با خیال راحت همه محصولات کاملاً معتبر را از این فروشگاه تهیه کنید.EightVape بعلاوه اغلب تبلیغات در سراسر سایت را اجرا می نماید که باعث صرفه جویی 10% بیشتر در هزینه های شما می گردد، بنابراین ارزش دارد که اغلب سایت آن ها را آنالیز کنید تا این تبلیغات را دریافت کنید.آپشن های مجذوب کننده این سایت که آن را بهترین سایت فروش محصولات ویپ نموده است:· ارسال رایگان داخلی برای سفارشات +88 دلار· وب سایت به راحتی قابل پیمایش است· انتخاب عظیمی از سخت افزار مقرون به صرفه قیمت· معمولاً آخرین تجهیزات ویپ را در انبار دارد· حمل و نقل سریع· فقط محصولات معتبراین ویژگی ها در کنار هم ایت ویپ را بهترین سایت فروش محصولات ویپ در جهان و بخصوص در ایالات متحده آمریکا نموده است.

2. سنترال ویپرز (Central Vapors)

سنترال ویپرز در مک کینی، تگزاس مستقر است و یکی از بزرگترین مجموعه های سخت افزاری ویپ و جویس است که در آن به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت می کنید و محصولات را بدون دردسر دریافت می کنید. اگر در پی دستگاه یا لوازم جانبی خاصی هستید، به احتمال زیاد آن محصول در این سایت قابل دسترسی خواهد بود. قیمت های رقابتی و حمل و نقل سریع و قابل اعتماد بودن آن ها باعث معروفیت خوب این فروشگاه و سایت در جامعه شده است.

3. مای وی پرو (MyVPro)

MyVpro.com به سرعت رشد نموده و به یکی از بهترین خرده فروشان آنلاین برای سیگارهای الکترونیکی معتبر و لوازم جانبی تبدیل شده است. و با صدها محصول و برندهای معتبر برای انتخاب، قطعاً آنچه را که در پیش هستید پیدا خواهید کرد. MyVpro خارج از میشیگان، ایالات متحده آمریکا است و فقط محصولات معتبر را ارائه می دهد.

4. ویپر دی ان ای (VaporDNA)

VaporDNA یک شرکت مستقر در کالیفرنیا است که در سال 2013 تاسیس شد و به سرعت به یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ویپ تبدیل شد. VaporDNA که مورد اعتماد میلیون ها ویپر است، مجموعه ای پیشرو در صنعت از سخت افزار، لوازم جانبی و مایع الکترونیکی ویپ معتبر ارائه می نماید. هنگامی که یک محصول نو عرضه می گردد، VaporDNA معمولا اولین فروشگاهی است که آن را در انبار دارد.

5. دایرکت ویپر (Direct Vapor)

Direct Vapor یک شرکت بزرگ مستقر در ایالات متحده است که قیمت های رقابتی را برای سخت افزار، لوازم جانبی و جویس ویپ معتبر ارائه می نماید و برای سفارش های بالغ بر 65 دلار یا بیشتر، ارسال رایگان در داخل کشور (ایالات متحده) را ارائه می دهد. Direct Vapor همه برندهای اصلی ویپ را که شما انتظار دارید را عرضه می نماید و یکی از بزرگترین انتخاب های سخت افزار ویپ آنلاین را دارد.

6. ایجویس دیلز (Ejuice Deals)

اگر می خواهید ejuice خریداری کنید اما نمی خواهید پول زیادی خرج کنید، Ejuice Deals شما را پوشش می دهد. تمرکز آنها بر روی خدمات مشتری است و ماموریت و کوشش آنها بر پایین نگه داشتن قیمت جویس (مایع الکترونیکی) تا حد امکان متمرکز است.قیمت های Ejuice Deals بسیار رقابتی است. آنها مجموعه عظیمی از جویس های پرطرفدار با قیمت هایی دارند که اغلب بارها مقرون به صرفه تر از هر جای دیگری هستند. اگر در پی یک جویس خاص هستید، به احتمال زیاد Ejuice Deals آن را ذخیره می نماید و بعلاوه آن را مقرون به صرفه تر از هر فروشگاه اینترنتی دیگر می فروشد.

7. اسموک کارتل (Smoke Cartel)

اگر در پی خرید یک دستگاه ویپ عالی هستید، کارتل دود مکانی است که باید به آن بروید. در حالی که آنها سیگار الکترونیکی یا ویپ های نیکوتینی ندارند، آنها هنوز یک فروشگاه آنلاین ویپ هستند، فقط برای ویپ های قابل حمل و رومیزی. آنها همه برندهای محبوب مانند DaVinci، Storz & Bickel، Arizer و Yocan را دارند. آنها بعلاوه دارای مجموعه ای چشمگیر از CBD، کویل ها و 420 لوازم جانبی دیگر هستند که با قیمت های بسیار پایین فروخته می شوند. کارتل دود با افتخار در ایالات متحده آمریکا مستقر است و در ساوانا، GA واقع شده است.

8. ایجویسز (Ejuices.com)

Ejuices.com در سال 2013 در جنوب کالیفرنیا تأسیس شد. از آن موقع، آنها به یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ویپ برای ejuice تبدیل شدند. با توجه به مقدار، محبوبیت و قدرت خرید، ejuices.com بیشترین انتخاب را برای ejuices دارد. چه در پی جویس های نیکوتینی معمولی باشید یا جویس های سالت نیکوتینی، ejuices.com مجموعه وسیعی از هر دو را دارد. آنها با موجودی موجود در انبار خود بدون رقیب هستند و به احتمال زیاد در صورت عدم وجود سایر خرده فروشان، آن محصول در انبار این فروشگاه موجود خواهد بود.

9. دیپات جویس ویپ (Vape Juice Depot)

اجازه ندهید نام شما را گول بزند، Vape Juice Depot بیشتر از جویس، ویپ می فروشد. دیپات جویس ویپ یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که در خارج از لس آنجلس، کالیفرنیا، دقیقاً در ایالات متحده واقع شده است، و بعضی از بهترین خدمات مشتریان را در اطراف ارائه می دهند. چه در خصوص سفارش خود سوالی داشته باشید و چه احتیاج به نوع دیگری از یاری (مشاوره) داشته باشید، می توانید به وسیله ایمیل یا حتی شخصاً با اپراتورهای این فروشگاه تماس بگیرید.

10. می پاد (Mi-Pod)

Mi-Pod یک خرده فروش آنلاین است که ویپ های یکبار مصرف، جویس و البته دستگاه های بسیار محبوب Mi-Pod آنها را به فروش می رساند. در حالی که وب سایت Mi-Pod تنها بر روی محصولات خود تمرکز می کرد، اخیراً انتخاب سخت افزار و ejuice خود را برای حمل محصولات محبوب تر از سایر شرکت های تولیدنماینده ویپ توسعه داده اند. محصولات Uwell، Voopoo و Vaporesso تنها بعضی از برندهای نوی هستند که در وب سایت آنها خواهید یافت.در حالی که Mi-Pod اکنون مقداری سخت افزار ویپ را عرضه می نماید، هنوز به مقدار بعضی از فروشگاه های دیگر ویترین آن کامل نیست. آنها بعلاوه مجموعه ای از 420 محصول را نیز دارند. با این حال، وب سایت آنها در درجه اول یک فروشگاه برای وسایل یکبار مصرف و جویس های سالت نیکوتین است.

کلام پایانی

ما در این مقاله فهرستی از بهترین سایت های خرید دستگاه ویپ و لوازم جانبی آن را به شما ارائه کردیم. همانطور که مشاهده کردید، این سایت ها بهترین ها در سطح جهانی هستند. در داخل کشور خودمان نیز سایت هایی مانند سایت فروشگاه روکوویپ وجود دارد که بهترین و نوترین محصولات ویپ را با مناسب ترین قیمت ارائه می نمایند. این نکته نیز شایان ذکر است که محصولات ویپ را باید از فروشگاه های معتبر تهیه کرد. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

منبع: فوت و فن

به "برترین سایت خرید دستگاه ویپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سایت خرید دستگاه ویپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید