چهار تغییر مهم در سفرهای هوایی سال 2019

به گزارش سارا نوشت، 4 مورد از تغییرات سفرهای هوایی در 2019

با توجه به این که در آستانه سال نو میلادی هستیم، در خبرگزاری های رسمی جهان اعلام شده است که همزمان با سرانجام سال میلادی 2018 پیش بینی هایی در خصوص مسافرت های هوایی در سال 2019 اجرا شده، که در آن احتمال تغییراتی زیادی در سفرهای هوایی وجود دارد. این تغییرات به گونه ای که بخش قابل توجهی از اندازه سفرهای بین المللی افراد را در سراسر جهان در بر می گیرد و قرار است که از سال 2019 تمامی آن ها اعمال گردد. این تغییرات در مجله گردشگری Conde Nast Traveler منتشر شده و ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره تغییرات سفرهای هوایی که در سال 2019 قرار هست تا اتفاق بیوفتد صحبت کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

چهار تغییر مهم در سفرهای هوایی سال 2019

همانطور که در بالا هم گفتیم، در آستانه سال نو میلادی بسیاری از خبرگزاری های رسمی دنیا در مجله گردشگری Conde Nast Traveler اینطور بیان کردند که در سال نو میلادی قرار است که تغییراتی در سفرهای هوایی به وجود بیاید که از جمله آن ها کنترل های بیومتریک در همه جا، تفکیک تخصصی پروازها، بلیط گران و افزایش پروازهای بدون توقف طولانی هستند. با توجه به آماری که بدست آمده در 5 سال گذشته ما شاهد رونق در مسافرت های هوایی بوده ایم چرا که مسافران از شرکت های هواپیمایی پر سودی که امکان سفرهای مقرون به صرفه را فراهم آورده اند در کنار افزایش سریع پروازهای جدی منتفع می شدند.

تنها در سال 2018 بسیاری از مصرف نمایندگان آمریکایی با با موجی از قیمت های تخفیفی روبرو شدند و علاوه بر آن صنعت گردشگری شاهد انبوهی از نخستین تحولات نیز بود در این صنعت مهم نیز بودند که آن ها عبارتند از

نخستین پرواز بدون توقف از شیکاگو به آفریقا با پرواز اتیوپین ایرلاین و نخستین پرواز بدون توقف کانزاس سیتی به اروپا با پرواز ایسلندایر.

کنترل های بیومتریک در همه جا

مطابق با گزارشی که در نشریه Conde Nast Traveler چاپ شد، در سال پیش رو می بایست این انتظار را داشته باشند که از داده های بیومتریک بیشتری استفاده گردد که از جمله این داده ها می توان به تشخیص هویت از روی چهره و سایر مشخصات ظاهری هنگام سوار شدن به هواپیما، گذشتن از گمرک و تحویل بار اشاره نمود. در میان شرکت هواپیمایی دلتاایرلاینز با گشایش نخستین ترمینال بیومتریک در آتلانتا، طلایه دار این حرکت در امسال بوده است؛ سایر شرکت هواپیمایی بلوجت و لوفتانزا، فرآیند بیومتریک هنگام سوار شدن به هواپیما را در بوستون، دیترویت و لس آنجلس به طور آزمایشی به اجرا گذاشته اند. شرکت هواپیمایی دلتا نیز تکنولوژی چهره نگاری را در فرآیند تحویل اتوماتیک بار در مینه سوتا به اجرا گذاشته است. در شرایطی که این فرآیند به طور روزافزون در حال توسعه است، نگرانی های مربوط به حریم خصوصی نیز همزمان رو به رجحان است.

تفکیک تخصصی پروازها

دیگر پیش بینی که مجله Conde Nast Traveler انجام داده این است که در سال پیش رو مسافران بیش از هر زمان دیگری گزینه های انتخاب پرواز دارند که از جمله آن ها پروازهایی در کلاس اکونومی پایه، اکونومی استاندارد، اکونومی پرمیوم، کلاس بیزینس و فرست کلاس هستند. همه اینها یاری خواهند کرد تجربه پرواز در سال 2019 به فراخور شرایط هر مسافر تخصصی تر گردد.

بلیت ها گران می شوند

با توجه به این که سوخت هزینه زیادی را به شرکت های هواپیمایی تحمیل می نماید این موضوع در نهایت بر پرداختی مصرف نمایندگان برای رسیدن به هر مقصد تاثیرگذار خواهد بود. در سال های اخیر شرکت های هواپیمایی از قیمت های مقرون به صرفه سوخت سود بردند و قیمت هایی که در اوایل سال 2016 به کف رسیده باعث شده بود که شرکت ها بتوانند قیمت های رقابتی تری را ارائه دهند. اما در تابستان امسال این شرایط تغییر کرد چرا قیمت نفت خام به بالاترین سطح خود از سال 2014 رسید و کارشناسان مقدمه چینی برای مصرف نمایندگان در خصوص افزایش قیمت ها را در سال پیش رو شروع کردند اما با توجه به این که در پاییز سال 2017 مجددا قیمت ها کاهش یافت این پیش بینی وجود دارد که قیمت ها در سال پیش رو نوساناتی داشته باشد.

افزایش پروازهای بدون توقف طولانی

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در سال پیش رو ما نخستین پروازهای طولانی و بدون توقف در دنیا را داشتیم که یکی از آن ها به وسیله هواپیمایی سنگاپور ایرلاین انجام شد، این پرواز حدود 18/5 ساعت بین سنگاپور و شهر نیوآرک واقع در نیوجرسی بود. همین سبب شد تا رقابت هایی در بین شرکت های هواپیمایی در این زمینه به وجود بیاید و فراوری هواپیماهایی که مصرف سوخت آنها بهینه تر است، این امکان را فراهم نموده است که چند شرکت هواپیمایی پروازهای فوق طولانی خود را شروع نمایند.

در سال 2019 شرکت یونایتد میخواهد یک پرواز بدون توقف را از سانفرانسیسکو به دهلی راه اندازی کند و سنگاپور ایرلاینز بدون توقف از شهر زادگاهش به سیاتل پرواز خواهد نمود. کارشناسان بر این باورند که عطشی برای این گونه پروازها وجود داشت و به همین علت بازاریابی و تبلیغات زیادی برای آنها انجام شد. در حال حاضر 19 مورد از پروازهای فوق طولانی در سراسر دنیا مشغول ارائه خدمات هستند. این تعداد سه برابر تعداد این گونه پروازها در یک دهه گذشته است.

منبع: الی گشت

به "چهار تغییر مهم در سفرهای هوایی سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تغییر مهم در سفرهای هوایی سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید