انفجار در کارخانه اسلحه سازی در جمهوری آذربایجان ، جزئیات تلفات

به گزارش سارا نوشت، انفجار در کارخانه اسلحه سازی در یکی از شهرهای شرق جمهوری آذربایجان یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

انفجار در کارخانه اسلحه سازی در جمهوری آذربایجان ، جزئیات تلفات

به گزارش سارا نوشت، رسانه ها روز دوشنبه از انفجار در کارخانه اسلحه سازی در یکی از شهرهای شرق جمهوری آذربایجان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری آرمنا پرس به نقل از رسانه های محلی جمهوری آذربایجان بر اثر انفجار مهمات در یک کارخانه فراوری اسلحه در شهر شروان در شرق جمهوری آذربایجان یک نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شده است. این کارخانه متعلق به وزارت دفاع آذربایجان است.

یاشار عیساکوف رئیس اداره فناوری اطلاعات وزارت دفاع جمهوری آذربایجان گفت: این انفجار ساعت 12 امروز به وقت محلی حین فشرده سازی ماده منفجره در کارخانه شروان متعلق به وزارت صنایع دفاع رخ داد.

عیساکوف اضافه کرد: در جریان این انفجار یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد. تحقیقات در حال حاضر در جریان است. اطلاعات تکمیلی بعدا ارائه خواهد شد.

این مقام آذری به دلایل امنیتی به جزئیات بیشتری از این ماجرا اشاره نکرده است. رسانه های ارمنستان که به شدت در تنش با باکو هستند این رویداد را پوشش دادند.

وزارت صنایع دفاع جمهوری آذربایجان مسئولیت طراحی و فراوری تجهیزات نظامی را بر عهده دارد و سال 2006 دایر گشت. جمهوری آذربایجان میخواهد به یکی از صادرکنندگان اصلی تجهیزات نظامی به قفقاز جنوبی، آسیای مرکزی و خاورمیانه تبدیل گردد.

چندی قبل نیز انفجار در سواحل دریای خزر این کشور رخ داد. این انفجار در میدان گازی امید جمهوری آذربایجان در دریای خزر رخ داد.

میدان گازی امید دومین میدان بزرگ گاز طبیعی در جمهوری آذربایجان است. این مکان در سواحل جمهوری آذربایجان و 75 کیلومتری جنوب شرقی باکو واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "انفجار در کارخانه اسلحه سازی در جمهوری آذربایجان ، جزئیات تلفات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در کارخانه اسلحه سازی در جمهوری آذربایجان ، جزئیات تلفات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید