اخبار مجلس

تخفیف نجومی به لاکچری سازها

شهرداری تهران بسته ای برای اعطای تخفیف به سازنده های خوش حساب تدارک دیده که با قید یک فوریت، در نوبت آنالیز و تصویب در مجلس شهری طی روزهای پیش رو واقع شده است؛ بسته ای که به واسطه دو ایراد اساسی و یک نقص بزرگ، در صورت تصویب منافع نجومی برای لاکچری سازهای...

8 آبان 1401

عوارض خروج از کشور چندین برابر شد!

عوارض خروج از کشوردر لایحه بودجه سال 97 قانونی نو تصویب شد اینکه عوارض خروج از کشور به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد و تقریبا 3 برابر بیشتر شد! علیرغم این که پرداخت عوارض خروج از کشور قانون نوی نیست، اما چیزی که بیشتر از هر چیزی خیره کننده است، افزایش چندین...

13 شهریور 1401

دست خالی بازنشستگان و افزایش حقوق ناچیزی که امروز و فردا می گردد

خبرنگاران : با وجود گذشت دو ماه از سال و واریز حقوق فروردین 1401، هنوز تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی روشن نشده است.

9 تیر 1401

مسائل سلامت روان که با بازگشایی مدارس خودنمایی می نمایند

خبرگزاری خبرنگاران-بازگشایی مدارس و حضور دوباره بچه ها پس از یک قرنطینه طولانی، باعث عیان شدن مسائل سلامت روان بچه ها و نوجوانان شده است.

9 خرداد 1401

سازمان انرژی اتمی باید سند جامع 20 ساله صنعت هسته ای را در سال آینده ارائه کند

نمایندگان مجلس مصوب کردند سازمان انرژی اتمی سند جامع 20 ساله صنعت هسته ای را در سال آینده ارائه کند.

2 خرداد 1401

راه های خراسان جنوبی اعتبار ویژه می گیرند

خبرنگاران/خراسان جنوبی نشست استاندار خراسان جنوبی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه، تخصیص اعتبارات ویژه به حوزه راه و شهرسازی این استان و در راستای تحقق مصوبات سفر رییس جمهور را به همراه داشت.

22 اردیبهشت 1401

جزئیات افزایش پلکانی حقوق کارمندان

یک نماینده مجلس از افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال آینده از 5 تا 29 درصد اطلاع داد و گفت: این افزایش حقوق با توجه به میانه دریافتی آن ها متغیر است.

25 بهمن 1400

تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک

سخنگوی دولت از تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک در لایحه بودجه 1401 در هیئت وزیران خبر داد.

20 دی 1400

پنجمین جلسه شورای آموزش عالی استان مازندران برگزار گردید

خبرگزاری خبرنگاران- با موضوع آنالیز شروع آموزش حضوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان پنجمین جلسه شورای آموزش عالی استان مازندران برگزار گردید .

30 آبان 1400

آیا حامل های سوخت گران می شوند؟

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت بعضی شایعات در فضای مجازی درباره اینکه مشکل ایجاد شده مربوط به گرانی احتمالی حامل های سوخت است، مطرح شده که این موضوع کذب محض است.

28 آبان 1400

سازمان لیگ جواب استقلالی ها را داد

در متنی که روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران منتشر نموده، آمده است: ضمن درخواست توجه آن برادر بزرگوار و همکاران گرامی به رعایت قانون و قانونمداری ، بعلاوه توصیه برادرانه به پرهیز از رفتارهای به دور از تعامل ، فراقانونی و تشنج آمیز که زیبنده یک باشگاه...

22 آبان 1400

تیغ قانون شکنی بر گلوی مرغک کانون

در این گزارش نگاهی به اساسنامه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان انداخته ایم تا بدانیم کانون تا چه مقدار بر اساس وظایف مشخص شده اش حرکت می نماید و ریشه این مشکلاتش از کجاست.

15 شهریور 1400

قطعی آب و برق حل می گردد؟

وزارت نیرو در دولت دوازدهم با مشکلاتی مانند کمبود آب و برق روبرو شد. موضوعی که نقدها زیادی به همراه داشت و بعضی کارشناسان منفعل ماندن طرح های نیروگاهی خصوصا نیروگاه های برق آبی را علت بی برقی دانستند. البته دولتمردان کمبود بارش ها را علت بی برقی و بی آبی...

28 مرداد 1400

رکورد کاهش چک های برگشتی شکست

از ابتدای سال 1400، اجرای قانون تازه صدور چک شروع شد و در شرایطی تعداد چک های برگشتی با کاهش چشمگیری روبرو شده که به نظر می رسد با این فرایند بتوان انتظار داشت که اعتبار به قانون چک بازگردد. قانون تازه چک در سال 97 به تصویب مجلس رسیده و مهم ترین هدف از تدوین...

31 تیر 1400

هتل های کرمانشاه برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، هتل های کرمانشاه برای عبور از بحران کرونا نیازمند حمایت هستند.

25 تیر 1400

آمار کرونا در ایران امروز 13 فروردین 1400؛ فوتی های کرونا سه رقمی شد

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به 3 رقمی شدن آمار جانباختگان کرونا، گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته117 تن از هموطنان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

20 اردیبهشت 1400

آیا بافت اطراف حرم با مصوبه کمیسیون ماده 5 سامان می یابد؟ ، شروع کارشکنی مخالفان با طرح جدید

کمیسیون ماده 5 خراسان رضوی طرح جدید بافت اطراف حرم مطهر را تصویب کرد و براساس آن بیش از 3000 پلاک از تملک اجباری خارج می گردد؛ اما این مصوبه مخالفان قدرتمندی دارد.

29 اسفند 1399

ایران بیش از 42 میلیون دوز واکسن کرونا وارد می کند

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور شرح داد: طبق برنامه ریزی اجرا شده 42.3 میلیون دوز واکسن کرونا خریداری و وارد می شود.

20 اسفند 1399

2 برابر کردن یارانه نقدی ممکن است؟، بازگشت اعتماد عمومی با استقرار سیستم مالیاتی حمایتیِ عادلانه

عطا بهرامی گفت: همین که نمایندگان مجلس به فکر حمایت و معیشت مردم هستند خبر خوبی است، اما درباره اینکه منابع مورد نیاز برای افزایش دو برابری یارانه ها از کجا تامین می شود باید در بودجه قید شود.

8 اسفند 1399

سه شیفته شدن جلسات کمیسیون تلفیق

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که این کمیسیون جلسات خود را به صورت سه شیفت ادامه خواهد داد.

23 بهمن 1399
تعداد: (56)