فرکی: تیم های جوانان و امید ایران کار سختی دارند

به گزارش سارا نوشت، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به شرایطی که وجود داشته از تیم های امید و جوانان این انتظار می رود که برای نام ایران پیروز شوند ولی کار سختی در پیش دارند.

فرکی: تیم های جوانان و امید ایران کار سختی دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی سارا نوشت, حسین فرکی که برای تماشای دیدار جوانان ایران و قرقیزستان در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا به استادیوم پاس قوامین رفته بود گفت: خوشبختانه تیم جوانان ایران در اولین بازی پیروز شد و باید به این تیم تبریک بگوییم. امیدوارم این نتایج در ادامه هم حاصل گردد. ایران نسبت به تیم های دیگر گروه کیفیت بالا تری دارد اما باید ببینیم کادر فنی تیم جوانان از کیفیت بازی ها رضایت دارد یا خیر.

وی درباره رقابت تیم های امید و جوانان برای راهیابی به المپیک و قهرمانی آسیا مطرح نمود: با توجه به شرایطی که وجود داشته از تیم های امید و جوانان این انتظار می رود که برای نام ایران موفقیت آمیز ظاهر شوند ولی کار سختی در پیش دارند. حریفان دیگر هم کار و کوشش نموده و می توانیم بگوییم در این رده کار را از ما جدی تر و بهتر دنبال نموده اند. ما ایران هستیم و افتخارات زیادی در گذشته داشته ایم و بازیکنان مان پتانسیل بالایی دارند. باید برای این تیم ها بازی های تدارکاتی بیشتری در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرکی: تیم های جوانان و امید ایران کار سختی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: تیم های جوانان و امید ایران کار سختی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید