ایرلاین ایر ایشیا؛ بزرگترین ایرلاین مالزی

به گزارش سارا نوشت، معرفی ایرلاین ایر ایشیا

ایرلاین ایر ایشیا یا ایر آسیا بزرگترین ایرلاین مالزی از نظر ناوگان هواپیمایی و مقاصد پروازی و بعلاوه یکی از ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت و پرطرفدار در جنوب شرق آسیا است. مقر اصلی ایر ایشیا، شهر کوالالامپور است و بیشتر پروازهای این ایرلاین از این شهر انجام می گردد. این شرکت چند ایرلاین زیرمجموعه نیز دارد و در کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله ویتنام، فیلیپین، ژاپن و چین هم فعال است. گروه پروازی ایر ایشیا به بیش از 25 کشور و 165 مقصد متفاوت در دنیا پرواز می نماید.

ایرلاین ایر ایشیا؛ بزرگترین ایرلاین مالزی

ایرلاین ایر ایشیا هم مثل بسیاری از ایرلاین های مقرون به صرفه قیمت امکان حمل بار رایگان برای مسافران فراهم نمی نماید و تنها بار دستی با حداکثر وزن 7 کیلوگرم مجاز است. در پروازهای ایرایشیا می توان بلیط های گرانتر را خریداری کرد و از بعضی خدمات و امکانات بیشتر از جمله امکان حمل بار هم استفاده کرد. امکان خرید بار نیز وجود دارد و مسافران می توانند با پرداخت وجه اضافه، اقدام به خرید این ویژگی نمایند.

کلاس های پروازی ایر ایشیا

ایرایشیا کلاس های پروازی متفاوتی ندارد بدین معنی که تقریبا همه صندلی ها مشابهند و تفاوت چندانی باهم ندارند. اما بلیط های این ایرلاین از پایین ترین قیمت آغاز می گردد و در دو حالت دیگر نیز عرضه می گردد؛ بلیط هایی که امکانات بیشتری از جمله امکان حمل بار، انتخاب صندلی و یا تعویض بلیط را در اختیار مسافر قرار می دهند و کلاس های پروازی این ایرلاین را تعریف می نماید.

کلاس مقرون به صرفه قیمت (Low Fare)

در این کلاس پروازی، حداقل قیمت بلیط هواپیما ایرآسیا به مسافر ارائه می گردد و مسافر به جز بار مجاز دستی، امکان حمل بار دیگری به طور رایگان ندارد.

کلاس ولیو پک (Value Pack)

در این کلاس پروازی مسافر اجازه تحویل بار به پذیرش تا وزن 20 کیلوگرم دارد و می تواند صندلی خود را در هواپیما، از میان صندلی های استاندارد انتخاب کند.

کلاس پریمیوم فلکس (Premium Flex)

این کلاس پروازی از دو کلاس دیگر ایر آسیا، امکانات بیشتری به مسافر می دهد. بار مجاز تا سقف 20 کیلوگرم، یک وعده غذایی و امکان انتخاب از میان صندلی های ویژه هواپیما از جمله خدمات در این کلاس است. مسافر بعلاوه می تواند تا دو بار بلیط خود را نیز تعویض کند.

خرید بلیط ایر ایشیا

اگرچه این ایرلاین در حال حاضر (خرداد 97) به ایران پرواز ندارد اما خرید بلیط های ایر ایشیا برای سایر مقاصد پروازی در سراسر دنیا به وسیله وبسایت سارا نوشت امکان پذیر است. برای این کار به صفحه ایر ایشیا مراجعه کنید.

ناوگان هواپیمایی ایر ایشیا

این ایرلاین که در گذشته از هواپیماهای بوئینگ 737 در ناوگان هواپیمایی خود استفاده می کرد اکنون ایر آسیا تنها از ایرباس A320 استفاده می نماید و اکنون بیش از 200 هواپیما از این نوع در ناوگان خود دارد.

ایزی جت، ایرلاین مقرون به صرفه قیمت و محبوب

معرفی هواپیمایی ایبریا

منبع: فلای تودی

به "ایرلاین ایر ایشیا؛ بزرگترین ایرلاین مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین ایر ایشیا؛ بزرگترین ایرلاین مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید