خریداران ارز به یکباره غیب شدند ، نحوه خرید ارز مسافری و دانشجویی

به گزارش سارا نوشت، مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در روزهای اخیر کاهش تب خرید را در تالار حواله مرکز مبادله و نیما داشتیم.

خریداران ارز به یکباره غیب شدند ، نحوه خرید ارز مسافری و دانشجویی

به گزارش سارا نوشت توکلی در یک برنامه تلویزیونی اضافه نمود: پنجشنبه در بازار نیما, 212 میلیون و 300 هزار یورو عرضه داشتیم که فقط برای 45 میلیون و 400 هزار یوروی آن متقاضی بود که معامله انجام شد.

وی اضافه نمود:، اما در تالار حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران هم 240 میلیون و 300 هزار یورو عرضه وجود داشت که فقط برای 30 میلیون آن مشتری وجود داشت که مورد معامله نهاده شد.

مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در بخش خدماتی هم همان طور که قول دادیم مبنی بر این که هر کس که احتیاجی داشته باشد در حوزه ارز برای مباحث ارتباطات بین المللی خود، برای سفر یا سایر مصارفی که تعیین، احصاء و مصوب شده ما همچنان لطف خدا شاملمان بوده که توانستیم این احتیاج را پاسخ دهیم.

آقای توکلی ادامه داد: چهارشنبه 10 اسفند برای 1039 نفری که به شعبات اصلی بانک ملی مراجعه کردند به ارزش 519 هزار دلار تخصیص دادیم و برای پنجشنبه 11 اسفند هم همکارانم در بانک ملی توانستند برای 1291 نفر به ارزش 642 هزار دلار ارز تخصیص دهند.

وی اضافه نمود: برای ارز دانشجویی و سایر مصارف هم حدود 44 هزار دلار مشتری داشتیم که به شعبات بانک ملی ما مراجعه کردند.

مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا گفت: کسانی که متقاضی خرید ارز هستند برای ارز مسافری به همه شعبات ارزی بانک ملی ایران می توانند در سطح کشور مراجعه نمایند و پرداخت ریال داشته باشند و رسیدش را به پشت گِیت فرودگاه تحویل دهند و ارز بگیرند، ولی برای سایر مصارف فقط 70 شعبه ارزی منتخب وجود دارد که اسامی آن ها بر روی سایت بانک ملی ایران ذکر شده و می توانند برای دریافت ارز به آن ها مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خریداران ارز به یکباره غیب شدند ، نحوه خرید ارز مسافری و دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداران ارز به یکباره غیب شدند ، نحوه خرید ارز مسافری و دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید