سان مارینو؛ کشوری با بیشترین رشد صنعت گردشگری در اروپا

به گزارش سارا نوشت، سان مارینو، کشوری در جنوب اروپا در شبه جزیره ایتالیا و در بخش شرقی کوه های آپنین توانسته است بیشترین نرخ رشد در صنعت گردشگری را در این قاره به خود اختصاص دهد.

سان مارینو؛ کشوری با بیشترین رشد صنعت گردشگری در اروپا

سان مارینو، یکی از کوچک ترین کشورهای اروپایی با رشدی بی نظیر در تعداد دنیاگردان، رکورد تمام کشورهای این قاره را زده است.

بر اساس جدیدترین داده های سازمان دنیای دنیاگردی (UNWTO)، سال گذشته کشور سان مارینو با مساحت 62.2 کیلومتر مربع، عنوان پر سرعت ترین مقصد دنیاگردی در زمینه جذب دنیاگرد این قاره را به دست آورد.

از سال 2016 تا 2017، سان مارینو شاهد رشد 31.1 درصدی با حضور بیشتر از 78 هزار نفر دنیاگرد در این کشور بوده است.

این تعداد شاید به نظر عدد تاثیرگذاری نباشد؛ اما با توجه به جمعیت 33٬500 نفری این کشور می توان اهمیت آن را درک کرد. سال گذشته بیش از دو برابر جمعیت سان مارینو به بازدید از این کشور رفتند.

اگر بخواهیم صادق باشیم، دنیاگردی در سان مارینو چاره ای جز پیشرفت نداشت. سال گذشته، این کشور کوچک به عنوان کم بازدیدترین مکان اروپا شناخته شد؛ اما، با اطلاع رسانی و تبلیغات صحیح در خصوص دیدنی های سان مارینو، دنیاگردی در این منطقه اوج گرفت؛ پس در اولین فرصت بلیط هواپیما خود را به این بهشت ایتالیایی رزرو کنید.

سان مارینو در بخش شمال شرقی کشور ایتالیا واقع شده است و تنها سه ساعت رانندگی با فلورانس فاصله دارد. علی رغم عنوان پنجمین کشور کوچک دنیا، تفریح های بسیاری در سان مارینو برای بازدیدکنندگان وجود دارد. سان مارینو، آخرین شهر استان به جای مانده در ایتالیا با حکومت مستقل است، بنابراین تاریخ مجذوب کننده و شگفت انگیزی در این منطقه وجود دارد. در حقیقت، باید بدانید که این مرکز تاریخی از مکان های میراث دنیای یونسکو است.

یکی از بزرگ ترین جاذبه های این سرزمین، مجموعه ای به خوبی محافظت شده از معماری قرون وسطی است. قدمت بعضی از سیتادل های (ارگ) اطراف شهر به قرن یازدهم برمی شود. در داخل دیوارهای باستانی شهر به گشت گذار بپردازید و در یکی از چندین قصر اطراف شهر، وقت سپری کنید و لذت ببرید.

مهم نیست که چه قصدی از سفر به سان مارینو دارید، هر چه سریع تر به آنجا بروید، دنیاگردان در حال آمدن هستند!

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "سان مارینو؛ کشوری با بیشترین رشد صنعت گردشگری در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سان مارینو؛ کشوری با بیشترین رشد صنعت گردشگری در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید