برترین مسیرها برای اروپاگردی

به گزارش سارا نوشت، اروپا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران از سراسر جهان با هر نوع فرهنگ و سبک زندگی است. مهم نیست بودجه شما چه میزان است، علاقه شما چیست یا چند سالتان است؛ اروپا برای هر فردی جذابیت های خاص خودش را دارد. وقتی تصمیم دارید به اروپا سفر کنید، اول از همه هدف خود را از سفر معین کنید و سپس مسیرتان را طبق آن انتخاب کنید. بعضی از برترین مسیرهای مسافرت قرن هاست که امتحان و تجربه شده اند. برترین اماکن اروپا محدودیت زمانی ندارند و نزدیکی به این کشورها راحتی و سرعت سفر را بیشتر می نماید.

برترین مسیرها برای اروپاگردی

تور هنری اروپا

اروپا منزلگاه بی نظیرترین هنرهای جهان است. اگر شیفته هنر هستید، با قلب هنر جهان، موزه لوور پاریس، خانه مونا لیزا و ونوس دو میلو، سفر خود را شروع کنید. سپس، به سمت موزه دل پرادو در مادرید اسپانیا بروید که بتوانید آثار ال گرکو و تیتیان را مشاهده کنید. به هلند بروید و از موزه ونگوک بازدید کنید و سپس به ایتالیا بروید. در فلورانس، شما می توانید مجسمه دیوید اثر میکلانژ و گنبد برونلسکی را مشاهده نموده و از گالری خیره نماینده اوفیتزی بازدید کنید. سپس به رم بروید و از کلیسای سیستین، پیِتای میکلانژ و نقاشی های آبرنگی بی شماری تماشا کنید. اگر وقت داشتید به موزه بریتانیا در لندن و آلبرتینا در وین نیز سر بزنید و سفری به آنجا داشته باشید.

تور غذایی اروپا

اروپا مهد برترین غذاهای جهانست که سابقه ای طولانی دارند. اگر به تست انواع غذا علاقه مند هستید، سفر خود را از اسپانیا شروع کنید و غذاهای دریایی و غذای مشهور پاییا را امتحان کنید. با قطار به فرانسه بروید و رستوران های پاریس را بشد و خود را در غذاهای پر از کره چرب و غذاهای خاصی مانند حلزون غرق کنید. در پرُوانس، طعم خوش نوشیدنی های محلی تازه، سبزیجات و گیاهان خوش عطر و تر و تازه ای را خواهید چشید. پس از آن، به سوییس بروید و مشهورترین پنیرها و شکلات های جهان را بخورید. سپس، به عنوان حسن ختام به جنوب ایتالیا بروید. در توسکانی که موطن غذاهای دلچسب توسکان است توقف کنید. از نوشیدنی های محلی در یکی از تاکستان های بی شمار لذت ببرید و تا جایی که معده شما جا دارد، پاستا بخورید. حتماً دوچرخه سواری و پیاده روی را نباید فراموش کنید تا کالری را بسوزانید و بتوانید بین وعده های غذا، از اماکن تماشای هم لذت ببرید.

تور کوله پشت گردی اروپا

اگر وقت دارید، پول دارید و صبور هستید، تور گردشگری بزرگ اروپا را امتحان کنید که هر ساله هزاران نفر از مسافران پیاده یا کوله پشت گردها آن را تجربه می نمایند. یک بلیت مقرون به صرفه از یکی از مراکز اصلی اروپا خریداری کنید؛ دابلین جایگزین خوبی برای لندن است. سپس بدون رزرو و برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید. اگر می توانید از پس این نوع سفر بربیایید، برترین راه برای تماشا اروپاست. بار خود را سبک کنید و انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با آزادی کامل هر جا که روحتان می طلبد بروید و زمان بیشتری را در مکان هایی که دوست دارید بگذرانید و زمان های کمتری را در جاهایی که دوست ندارید توقف کنید. یک جهت سفر شما می تواند پرواز به دابلین و گردش در ایرلند باشد. سپس، به اسکاتلند و انگلیس بروید، به وسیله تونل کانال مانش به پاریس بروید و از آنجا به اسپانیا و پرتغال سفر کنید. بعد از آن، به ایتالیا بروید و با قایق به یونان بروید. با ترکیبی از قطار و هواپیما به اتریش، سوئیس، آلمان و هلند بروید.

جهتهای بکر

اگر ماجراجو هستید یا اگر در پی یک جهت عالی برای تجربه سفر خود به اروپا می شد، از جهتهایی بهره ببرید که کمتر مسافری به آنجا می رود. مدت زمانی را در فنلاند، سوئد و نروژ سپری کنید و از منظره ها طبیعی زیبا و آدم های زیبا تماشا کنید. با بودجه کافی، به شرق اروپا بروید و از لهستان و رومانی تماشا کنید؛ جایی که کمتر گردشگران به آنجا می فرایند. اگر می خواهید کمتر سواره باشید و بیشتر و عمیق تر مکان ها اطراف خود را تجربه کنید به کرواسی بروید و از منظره ها آنجا لذت ببرید یا با دوچرخه دور تا دور ایرلند را بپیمایید.

منبع: فوت و فن

به "برترین مسیرها برای اروپاگردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مسیرها برای اروپاگردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید