رونمایی از گلکسی تب S6 با نمایشگر 10.4 اینچی

به گزارش سارا نوشت، ماه جولای گذشته شرکت سامسونگ تبلت گلکسی تب S6 را به بازار عرضه نموده وامروز نیز غول فناوری کره ای از ورژن ضعیف تر این محصول موسوم به گلکسی تب S6 لایت رونمایی کرد.

رونمایی از گلکسی تب S6 با نمایشگر 10.4 اینچی

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، سامسونگ گلکسی تب S6 لایت دارای بدنه ای فلزی با طراحی یکپارچه بوده و از یک نمایشگر 10.4 اینچی LCD با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل بهره می گیرد. این نمایشگر در مقایسه با پنل 10.5 اینچی سوپر آمولد مورد استفاده در مدل معمولی گلکسی تب S6 حدودا 0.1 اینچ کوچک تر است. نمایشگر مدل معمولی تب S6 دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است. همچنین ورژن معمولی تب S6 مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است؛ در حالی که نسخه لایت فاقد چنین مشخصه ای خواهد بود.

از جنبه مشخصات داخلی نیز گلکسی تب S6 لایت مجهز به یک پردازنده 8 هسته ای با حداکثر فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. سامسونگ به نام این تراشه هیچ اشاره ای ننموده است؛ اما انتظار می رود که تراشه مذکور از نوع اگزینوس 9611 باشد. گلکسی تب S6 لایت مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم بوده و با 2 ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار می گردد. از سوی دیگر ورژن پایه گلکسی تب S6 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان نهاده شد. همچنین پیشرفته ترین پیکره بندی گلکسی تب S6 شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بود. در مقابل گلکسی تب S6 لایت دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس دی است که امکان ارتقاء حافظه دستگاه تا سقف 1 ترابایت را فراهم می نماید.

از جنبه نرم افزاری نیز گلکسی تب S6 لایت با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 به بازار عرضه می گردد. این محصول از حالت تاریک و قابلیت Samsung Knox پشتیبانی می نماید. همچنین گلکسی تب S6 لایت امکان پاسخگویی به تماس ها و پیغام های متنی را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ مشروط بر این که دستگاه به یک اسمارت فون سامسونگی با سیستم عامل اندروید پای (یا جدیدتر) با حداقل 3 گیگابایت حافظه رم متصل گردد.

گلکسی تب S6 لایت مجهز به اتصال بلوتوث 5.0 بوده و از اتصالات وای فای و LTE پشتیبانی می نماید. همچنین این محصول دارای جک صوتی 3.5 میلی متری هدفون است و به منظور خلق تجربه صوتی مطلوب تر از اسپیکرهای تنظیم شده توسط کمپانی AKG با فناوری دالبی اتموس بهره می گیرد. انرژی موردنیاز دستگاه به وسیله یک باتری 7040 میلی آمپرساعتی تامین می گردد. شارژ این باتری به وسیله یک درگاه USB-C انجام خواهد شد.

گلکسی تب S6 لایت در 3 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری، صورتی و آبی روانه بازار می گردد. هم اکنون این محصول در فهرست وبسایت رسمی اندونزیایی سامسونگ نهاده شده است؛ اما جزئیات مربوط به قیمت گذاری و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است. با این حال شعبه اندونزیایی سامسونگ اعلام نموده که گلکسی تب S6 لایت با اشتراک ممتاز 4 ماهه یوتیوب در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

منبع: اقتصاد ایران

به "رونمایی از گلکسی تب S6 با نمایشگر 10.4 اینچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گلکسی تب S6 با نمایشگر 10.4 اینچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید