درآمد روزانه پرسپولیس از همکاری با حامی اقتصادی جدید

به گزارش سارا نوشت، باشگاه پرسپولیس با یک حامی اقتصادی جدید قرارداد همکاری به امضا رسانده و جزئیات این قرارداد تا اواخر آبان ماه اعلام خواهد شد.

درآمد روزانه پرسپولیس از همکاری با حامی اقتصادی جدید

به گزارش ، باشگاه های استقلال و پرسپولیس تهران با یک اپراتور تلفن همراه قرارداد همکاری دارند و این اپراتور حامی اقتصادی مشترک 2 باشگاه به شمار می رود.

به گفته محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با یک حامی اقتصادی جدید قرارداد همکاری به امضا رسانده و جزئیات این قرارداد تا اواخر آبان ماه اعلام خواهد شد. پرسپولیسی ها که هم اکنون با یک اپراتور تلفن همراه همکاری می نمایند، مسئله ای برای امضای قرارداد همکاری با این حامی نداشتند و از این پس با 2 حامی اقتصادی به کارشان ادامه خواهند داد.

پرسپولیس از همکاری با حامی اقتصادی جدید خود درآمد روزانه ای دریافت خواهد نمود و مدیران این باشگاه امیدوارند که این همکاری بتواند به این باشگاه یاری کند تا آن ها بتوانند از پس مسائل اقتصادی عدیده ای که این روز ها با آن روبرو اند، بربیایند و بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیمشان را به زودی پرداخت نمایند.

پرسپولیس در فصل جاری با مسائل اقتصادی زیادی رو به رو است و پرداخت نشدن مطالبات صدای اعتراض کالدرون و بشار رسن را درآورده و باعث شده تا آن ها هم نسبت به پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان حسابی شاکی باشند و ناراحتی شان را رسانه ای نمایند.

با این وجود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام نمود که بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم پیش از ملاقات با نفت مسجد سلیمان پرداخت خواهد شد تا آن ها با روحیه ای خوب به مصاف حریف خود بروند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درآمد روزانه پرسپولیس از همکاری با حامی اقتصادی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد روزانه پرسپولیس از همکاری با حامی اقتصادی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید