ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز؛ زوج نو در خط حمله؟

به گزارش سارا نوشت، تیم پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز در استادیوم آزادی میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز؛ زوج نو در خط حمله؟

تراکتور که با پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان به تعطیلات لیگ برتر رفته بود، طی 6 ملاقات این فصل دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست را تجربه نموده و با کسب 8 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی ایستاده است.

شاگردان یحیی گل محمدی درحالی برای مسابقه برابر حریف تبریزی آماده شده اند که مانند مس رفسنجان، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در فصل جاری شکستی را تجربه ننموده است و با 14 امتیازی حاصل 4 پیروزی و دو تساوی با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده نخست جدول جای دارد.

پرسپولیس برای بازی بدون تماشاگر امروز قطعا شیخ دیاباته و امید عالیشاه را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. نکته جالب درباره فهرست سرخپوشان برای این مسابقه بازگشت وحید امیری به فهرست است. او به مدت 4 ماه از میادین دور بود و طی این مدت به علت مصدومیت برای پرسپولیس بازی نکرد.

اگرچه علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت از ناحیه کمر در ملاقات مقابل اروگوئه از ترکیب خارج شده بود، اما مداوای پزشکان روی او به نوعی اجرا شده که برای بازی برابر تراکتور شانس داشته باشد و به احتمال انتخاب یحیی گل محمدی برای این ملاقات خواهد بود.

خط دفاعی پرسپولیس به احتمال با حضور مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی تکمیل می گردد. در ملاقات برابر نفت مسجد سلیمان هم از این بازیکنان در خط دفاعی استفاده شده بود.

میلاد سرلک، سینا اسد بیگی، سروش رفیعی و سعید صادقی هم بعلاوه بازیکنانی هستند که شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل تراکتور خواهند داشت.

با شکل گیری خط میانی با چهار بازیکن، در این صورت مهدی ترابی و یورگن لوکادیا هم زوج خط حمله پرسپولیس خواهند بود که در آخرین ملاقات پیش از فیفادی هم عملکرد هماهنگی داشتند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا

ایلنا

منبع: فرارو

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز؛ زوج نو در خط حمله؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز؛ زوج نو در خط حمله؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید