اگر فرهاد مجیدی تأیید کند دانشگر را با استقلال به عربستان می بریم خبرنگاران

به گزارش سارا نوشت، سرپرست استقلال گفت: دانشگر اکنون در اختیار باشگاه استقلال است. مربیان تصمیم گرفته اند که او در اختیار باشگاه باشد و باید تأکید کرد که مسئولیت بخشش یا ادامه جریمه او به عهده شخص سرمربی است.

اگر فرهاد مجیدی تأیید کند دانشگر را با استقلال به عربستان می بریم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی سارا نوشت، استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی های نسبتاً دشواری پیش رو دارد. شاید اگر این بازی ها به شکل رفت و برگشت برگزار می شد امید های بیشتری برای صعود از مرحله گروهی بود اما برگزاری مجتمع بازی ها به میزبانی سعودی ها سبب شد تا نگرانی هایی برای تیم های ایرانی به وجود بیاید که استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. بازی در ساعات پایانی شب و شاید فضایی که علیه تیم در شهر جده عربستان شکل بگیرد نگرانی درباره شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را به نقطه اوج رسانده است. هرچند که عمو نصی مرد باتجربه و سرد و گرم چشیده حوزه استقلال بر این باور است که آبی ها با تمام قوا گام به رقابت آسیایی خواهند گذاشت و هرگز نباید با چهره ای از پیش بازنده راهی این بازی ها شوند. عبداللهی حتی از برگزاری بازی در ساعات پایانی شب نیز نگرانی به دل راه نمی دهد و اعتقاد دارد استقلال اگر خودش باشد و همه چیز روی برنامه پیش برود و مسئله ای ایجاد نشود، یکی از تیم های صعود کننده خواهد بود. حرف های نصرالله عبداللهی ما را به صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا حد زیادی امیدوار کرده است.

حال و هوای استقلال در حالی که زمان آنچنانی تا شروع لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده چگونه است؟

بعد از بازی با پیکان یک جلسه ریکاوری کردیم و کادر فنی یک روز هم استراحت برای بازیکنان در نظر گرفت تا با قدرت بیشتری در ادامه تمرینات حاضر شوند. ما برای ورود به آسیا نیاز به تمرینات بیشتر داریم. با توجه به اینکه بازی با صنعت نفت آبادان هم لغو شد می توانیم با آرامش بیشتری خودمان را آماده حضور در بازی های آسیایی کنیم. ما هفته آینده به سمت عربستان می رویم تا آماده رقابت با تیم های همگروه شویم.

زمان برگزاری بازی ها در لیگ قهرمانان آسیا نگرانی هایی را به وجود آورده است. ترس از این است که بازیکنان ما نتوانند در ساعاتی که اعلام شده آن نمایشی که انتظار می رود را در میدان مسابقه به اجرا بگذارند. ظاهراً قرار است برخی بازی های شما در نیمه شب برگزار شود.

ساعاتی که برای شروع بازی های ما اعلام شده با آن چیزی که به ما ابلاغ کرده اند متفاوت است. قرار شده بازی ها قدری زودتر برگزار شود با این حال اگر اعضای کادر فنی به این جمع بندی برسند که باید نسبت به زمان برگزاری بازی ها اعتراض کنیم قطعاً این کار را خواهیم کرد. ما منتظریم تا سرمربی تیم نظر نهایی اش را اعلام کند. این کار نیاز به بررسی دقیق دارد که بعد از برگزاری نشست با سرمربی تیم ما استراتژی خودمان را اعلام می کنیم.

نظر خودتان درباره زمان شروع بازی ها چیست. آیا مشکل ساز خواهد شد یا اینکه تیم می تواند خودش را با این شرایط هماهنگ کند.

اگر دمای هوای شهر جده عربستان را جست وجو کنید می بینید که 38 درجه بالای صفر است. هوا در عربستان بسیار گرم است و به نظر من خوب است که در چنین ساعاتی به میدان برویم. از لحاظ تطبیق پذیری هم بعید می دانم مسئله ای پیش بیاید. سعی داریم قدری زودتر راهی جده شویم تا این مشکل هم برطرف شود. در کل من نظرم موافق است و شاید این ساعاتی که انتخاب شده برای ما مناسب باشد.

استقلال در گروهی واقع شده است که 3 تیم عربی در آن حضور دارند. میزبان هم سعودی ها هستند و بعد از سال ها تیم های ایرانی باید به عربستان بروند. در این شرایط می شود امیدی به صعود داشت؟ آیا شما که سال ها در فوتبال تجربه دارید این شرایط را به ضرر استقلال و دیگر تیم ها نمی بینید؟

قطعاً اگر بازی ها به طور رفت و برگشت برگزار می شد اوضاع خیلی بهتر بود. درست است که به خاطر کرونا تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند اما آب و هوای تهران برای ما سازگار است و یقیناً اگر در شهر خودمان و ورزشگاه آزادی میزبان بودیم امید بیشتری برای صعود وجود داشت. ما را مجبور کرده اند که چنین شرایطی را قبول کنیم و خودتان هم می دانید که تصمیم را گرفته اند و جایی برای اعتراض ما باقی نمانده است. در این شرایط فقط باید با حس خوب و امیدوارانه راهی این بازی ها شویم. میزبان قول داده همکاری کند و همه امکانات را در اختیار تیم های میهمان قرار دهد. ما روی حرف و قول آنها حساب کردیم و امیدواریم شرایط یکسانی برای همه فراهم شود تا رقابتی سالم بین تیم ها ایجاد شود. من شخصاً به آینده استقلال امیدوارم و اگر امیدی نبود هرگز پای مان را به این بازی ها نمی گذاشتیم.

در بازی آخر قدری تیم دچار مشکل شد.

ما مقابل پیکان موقعیت های خوبی داشتیم. اگر یکی از آن موقعیت های ما گل می شد برنده از زمین بیرون می رفتیم. به هر حال بازی با پیکان هم یک تجربه بود تا مربیان روی راه بردن تیم هایی که صرفاً دفاع می کنند کار کنند و تدابیری بیندیشند که بتوانیم از این بازی ها هم امتیاز کامل بیرون بکشیم. به هر حال باید فکر همه جا را بکنیم که کادر فنی ما دارد زحمت خودش را می کشد.

ماجرای دانشگر این روزها در استقلال به یک معمای پیچیده تبدیل شده است. برخی از قطعی بودن غیبت این مدافع در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده اند. آیا دانشگر قطعاً از حضور در این رقابت ها محروم شده با توجه به اینکه باشگاه استقلال هنوز برای اضافه کردن نام بازیکنان جدید وقت دارد.

ما تا 19 اردیبهشت وقت داریم حذف و اضافه های لازم را در لیست ارسالی انجام دهیم. مسئله ای از این بابت وجود ندارد که تا قبل از آن تاریخ بخواهیم نام کسی را اضافه یا حذف کنیم.

ممکن است دانشگر بخشیده شود تا استقلال هم با قوای کامل راهی این رقابت ها شود. به هر حال همانطور که خودتان هم می دانید دانشگر با وجود حاشیه هایی که گاهاً ایجاد کرده اما از لحاظ فنی ثابت کرده می تواند به استقلال کمک کند، بخصوص در فاز گلزنی.

ببینید دانشگر اکنون در اختیار باشگاه استقلال است. مربیان تصمیم گرفته اند که او در اختیار باشگاه باشد و باید تأکید کرد که مسئولیت بخشش یا ادامه جریمه او به عهده شخص سرمربی است.

شما بزرگ این باشگاه هستید. آیا در این باره وساطت می کنید؟

به هر حال اینطور نیست که من بی تفاوت باشم. من این کار را می کنم اما در نهایت مجیدی است که باید درباره دانشگر تصمیم بگیرد. ما هنوز برای ارسال اسامی زمان داریم و مسئله ای برای اضافه شدن نام جدید در لیست استقلال وجود ندارد. اگر فرهاد تصمیم بگیرد که دانشگر را به لیگ قهرمانان آسیا ببریم این کار به سرعت انجام خواهد شد. ما باید در این مورد اجازه بدهیم خود مجیدی تصمیم نهایی را اتخاذ کند چون او سرمربی تیم است. ممکن است این ماجرا در نهایت با جریمه دانشگر و حضور او در عربستان تمام شود و شاید هم این اتفاق رخ ندهد.

ایران ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اگر فرهاد مجیدی تأیید کند دانشگر را با استقلال به عربستان می بریم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر فرهاد مجیدی تأیید کند دانشگر را با استقلال به عربستان می بریم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید