خبرنگاران تشکل های دانشجویی اصفهان خواستار برطرف فیلتر تلگرام شدند

به گزارش سارا نوشت، اصفهان - خبرنگاران - شماری از تشکل های دانشجویی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان خواستار برطرف فیلتر از شبکه پیغام رسان تلگرام با توجه به اهمیت آموزش عمومی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شدند.

خبرنگاران تشکل های دانشجویی اصفهان خواستار برطرف فیلتر تلگرام شدند

تشکل های دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن اسلامی دانشجویان راه امید دانشگاه اصفهان روز شنبه با ارسال نامه ای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواهان برطرف فیلتر تلگرام با توجه به شیوع بیماری کرونا شدند.

در این نامه آمده است: این روزها که در کشور با شیوع رو به رشد ویروس کورونا (کووید-19) مواجهیم، اهمیت آموزش عمومی در زمینه پیشگیری از بیماری ها بیش از پیش افزایش یافته است. با توجه به اینکه در زمان حاضر پیغام رسان های مجازی و در صدر آنها تلگرام، گسترده ترین شبکه ارتباطی در ایران است معتقدیم با برطرف فیلتر تلگرام علاوه بر تسهیل فرایند آگاهی بخشی عمومی در خصوص ویروس جدید کرونا، امکان هماهنگی و سامان دهی مطلوب کادر بهداشت و درمان در جبهه مبارزه با این بیماری نیز میسر خواهد شد.

در ادامه این نامه تاکید شد: همچنین با توجه به محدودیت های ایجاد شده در کسب و کار بازاریان و فعالان مالی و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، فضای تلگرام یکی از مناسب ترین بستر ها جهت بهبود اشتغال مجازی و آموزش های الکترونیکی است.

این تشکل های دانشجویی با بیان اینکه گرچه با کمال تاسف اختیار نهاد انتخابی دولت در حوزه فیلترینگ ناچیز است از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستند پیش از آن که بیش از این دیر گردد، به نحو مقتضی حامل و مدافع این توصیه خیرخواهانه در جلسات و کارگروه های مربوطه باشد.

شبکه پیغام رسان تلگرام از اردیبهشت سال 97 در کشور فیلتر شد اما همچنان میلیون ها کاربر ایرانی از آن استفاده می نمایند.

شیوع بیماری کرونا از حدود سه ماه گذشته از شرق آسیا و چین شروع شد و بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به پنج هزار و 823 نفر و فوت ناشی از آن به 145 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تشکل های دانشجویی اصفهان خواستار برطرف فیلتر تلگرام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشکل های دانشجویی اصفهان خواستار برطرف فیلتر تلگرام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید