زبان اسپانیایی و اهمیت آن در تجارت

به گزارش سارا نوشت، زبان اسپانیایی جز زبان های پرطرفدار در جهان می باشد که علاوه بر کشور اسپانیا کشور های زیاد به این زبان صحبت می نمایند و حتی می توان گفت این زبان زبان رسمی 20 کشور در جهان می باشد از این رو زبان بسیار ارزشمندی می باشد. بیشتر افرادی که قصد دارند زبان دوم و یا چندم خود را یاد بگیرند بیشتر زبان اسپانیایی را انتخاب می نمایند زیرا اگر تسلط کافی به این زبان داشته باشید می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

زبان اسپانیایی و اهمیت آن در تجارت

به گزارش سارا نوشت، بنابر اعلام آکادمی ایران کمبریج، در جهان بعضی از مردم کشور هایی از جمله تگزاس، کالیفرنیا، فلوریدا، ساکنان منطقه خلیج تامپا به زبان اسپانیایی صحبت می نمایند. یادگیری این زبان کاربرد زیادی دارد که ما در این قسمت بیشتر به آنالیز تاثیرگذاری در تجارت می پردازیم. با آکادمی ایران کمبریج همراه باشید...

تأثیر یادگیری زبان اسپانیایی بر تجارت

در حالت کلی یادگیری زبان دوم باعث رشد و پیشرفت در هر زمینه ای می گردد مخصوصاً اگر زبان دوم یا چندم جز زبان های پرطرفدار در جهان باشد. تسلط بر اصول زبان اسپانیایی به شما ابزار ارزشمندی برای تجارت و ارتباط فرهنگی می دهد و افرادی که به این زبان تسلط کافی داشته باشند می توانند انواع معاملات مهم انجام دهند و به راحتی با مشتریان خارجی ارتباط برقرار نمایند. یادگیری این زبان نه تنها تأثیر مثبتی بر تجارت دارد و می تواند باعث توسعه محصولات مختلف وارداتی و صادراتی گردد بلکه باعث به وجود آمدن کسب و کارهای مختلف در جهان نیز گردد. برای تسلط کامل بر زبان اسپانیایی شما باید در دوره های مختلف شرکت کنید توجه کنید که این دوره ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند مهارت های مختلف شما را در یادگیری زبان تازه افزایش دهند.

یادگیری زبان اسپانیایی چه مزایایی دارد؟

یادگیری وآموزش زبان اسپانیایی باعث رشد و پیشرفت افراد در جنبه های مختلف می گردد بعلاوه کارایی بسیار زیادی دارد به طوری که می تواند شغل های مختلفی ایجاد کند. از جمله ویژگی های مثبتی که یادگیری این زبان دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· یادگیری زبان اسپانیایی باعث افزایش خلاقیت و هوش می گردد.

· تمرکز افراد را بالا می برد.

· افراد می توانند با یادگیری این زبان کار مترجمی انجام دهند.

· امکان تحصیل ، مسافرت به کشور های اسپانیایی زبان فراهم می گردد.

· می توانید با شرکت های مختلف بین المللی معامله کنید.

زبان اسپانیایی چگونه می تواند مهارت زبانی شما را افزایش دهد؟

یکی از مزایایی که این زبان دارد افزایش مهارت زبانی می باشد. بهتر است بدانید صحبت کردن با اسپانیایی تنها یک دارایی استراتژیک نیست که با تغییر تمرکز بازار بین المللی از انگلیسی به عنوان زبان رسمی تجارت، اهمیت آن افزایش می یابد؛ بعلاوه خدمات مشتریان شما را برای درصد رو به رشدی از مشتریان شما بسیار بهتر می نماید. این می تواند بیشتر از یک امتیاز تجاری باشد در خصوص داروسازها و تکنولوژی های داروسازی، برقراری ارتباط به زبان اسپانیایی در خصوص داروها، عوارض جانبی، بیمه و قرص می تواند برای سلامت مشتری شما حیاتی باشد.

چرا افرادی که آغاز به یادگیری زبان اسپانیایی می نمایند باهوش تر و خلاق تر می شوند؟

همان طور که گفته گردد آموزش زبان اسپانیایی در آکادمی ایران کمبریج باعث رشد خلاقیت افراد می گردد و هوش آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا می نماید علت این امر این است که زبان تازه به بخش آهیانه ای شما نفوذ می نماید. افرادی که بیش از یک زبان صحبت می نمایند در این بخش از مغز ماده خاکستری بیشتری دارند، جایی که فراگیری واژگان و پردازش زبان اتفاق می افتد. دانشمندان دریافته اند که افراد دوزبانه تمایل دارند در چند وظیفه ای خلاق تر و بهتر باشند.

افزایش تمرکز با یادگیری زبان اسپانیایی

یادگیری زبان تازه و صحبت کردن به همان زبان بعلاوه گوش دادن باعث افزایش تمرکز می گردد و از این طریق مهارت گوش دادن شما را در هر زبانی افزایش می دهد. زمانی که شما برای یادگیری واژگان، جملات و فعل و فاعل و ... زبان تازه دقت زیادی به خرج می دهید این کار باعث می گردد به مرور زمان تمرکز شما تقویت گردد و در سایر زمینه ها این افزایش تمرکز باعث رشد و پیشرفت شما در آن زمینه خواهد شد.

زبان اسپانیایی و تجارت

از دیگر مزایای یادگیری زبان اسپانیایی می توان به استخدام در کشورهای اسپانیایی زبان اشاره نمود. شما می توانید با تسلط کامل بر این زبان به راحتی در شرکت های مختلف استخدام شوید و با افزایش اطلاعات خود در رابطه با این کشور ها و آشنایی کامل با فرهنگ و رسوم آن ها به مقام های بالایی در شرکت ها دسترسی پیدا کنید.

قبل از یادگیری زبان اسپانیایی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

1. زبان اسپانیایی جز زبان های ساده به شمار می رود.

2. الفبای تازه و متنوعی ندارد.

3. کلمات همان گونه که نوشته می گردد خوانده می شوند یعنی تلفظ متفاوتی ندارند.

4. جز زبان های پرطرفدار در جهان می باشد.

5. جمعیت زیادی به این زبان صحبت می نمایند.

6. با یادگیری این زبان به هیچ وجه بیکار نخواهید ماند.

7. تسلط کامل به زبان فرانسوی باعث می گردد که شما بتوانید کسب و کار تازهی راه اندازی کنید و با شرکت های مختلف جهان معامله انجام دهید.

بعلاوه جهت آموزش آنلاین زبان اسپانیایی می توانید به وب سایت ایران کمبریج به نشانی www.ircambridge.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زبان اسپانیایی و اهمیت آن در تجارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبان اسپانیایی و اهمیت آن در تجارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید