تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد پیروز به کسب مقام برتر شد

به گزارش سارا نوشت، تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد بار دیگر نیز توانست با اعضای نو خود سه مقام برتر در بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین المللی بتن آمریکا (ACI)-شاخه ایران را کسب کند.

تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد پیروز به کسب مقام برتر شد

به گزارش خبرنگار استان های سارا نوشت، تیم بتن دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه یزد توانست به صورت هدفمند و با اعضای نو خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین المللی بتن آمریکا (ACI) - شاخه ایران شرکت نموده و مقام دوم در گرایش نمونه مکعب بتنی و مقام سوم در گرایش های هنر بتنی و بتن متخلخل را از آن خود کند.

محمدرضا حاجی زینلی بیوکی، عارف کاکلی، سجاد زارعی کردشولی، زهره نوظهوری، محمدحسین دهقانی اشکذری و رضا کارگر دهنودشتی اعضای نو تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد بودند که با سرپرستی مهدی خداداد سریزدی عضو هیات علمی این دانشکده در این مسابقات شرکت نموده و پیروز به کسب 3 مقام برتر شدند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین المللی بتن آمریکا (ACI) -شاخه ایران به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز زلزله بم به همت مرکز تحقیقات بتن (متب) و همکاری انجمن علمی مهندسی بتن و سازه های بتنی ایران به صورت حضوری و مجازی در روز های پنجم و ششم دی ماه امسال در محل سالن همایش های پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار گردید.

یادآور می گردد، تیم بتن دانشگاه یزد از سال 98 تا به امروز، 8 مقام برتر در مسابقات داخلی و خارجی را کسب نموده که اولین مقام در گرایش بتن متخلخل و مقام دوم بتن پرمقاومت در مسابقات انجمن بتن آمریکا و ایران بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد پیروز به کسب مقام برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد پیروز به کسب مقام برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید