دانش آموز بدون کتاب درسی در تهران وجود ندارد ، نام مدرسه بدون کتاب درسی را اعلام کنید

به گزارش سارا نوشت، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تمامی مدارس در تمامی پایه های تحصیلی در شهر تهران کتاب های خود را دریافت نموده اند.

دانش آموز بدون کتاب درسی در تهران وجود ندارد ، نام مدرسه بدون کتاب درسی را اعلام کنید

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به مناسبت روز دانش آموز مرنام های متعدد و مختلفی همزمان با روز استکبار ستیزی برگزار خواهیم کرد.

او گفت: دشمن با حیله و شیوه های مختلفی که به کار می گیرد، در صدد آن بود که روی سرمایه های آینده کشور ما یعنی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کند و این نوبت هم با بصیرت و آگاهی نسل نوجوان و جوان ما بار دیگر شکست را تجربه کرد. دشمن یک بار دیگر طعم تلخ شکست را از مردم ایران به ویژه نسل نو و دانش آموزان ما چشید.

وی اضافه نمود: امروز همه دیدند که نوجوانان ، جوانان و دانش آموزان ما مانند سایر اقشار کشور پای نظام مقدس حمهوری اسلامی هستند.

کریمیان در ارتباط با نرسیدن و کمبود کتاب درسی در برخی از مدارس تهران گفت: چنین موضوعی وجود ندارد؛ اگر نام مدرسه ای مطرح شده است عنوان کنید تا کتاب ها را برای آن ها ارسال کنیم.

او گفت: تمامی مدارس در تمامی پایه های تحصیلی در شهر تهران کتاب های خود را دریافت نموده اند و اگر نمونه ای وجود دارد، تنها کافی است نام آن مدرسه به ما اعلام گردد تا کتاب های درسی را ارسال کنیم.

سارا نوشت علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانش آموز بدون کتاب درسی در تهران وجود ندارد ، نام مدرسه بدون کتاب درسی را اعلام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموز بدون کتاب درسی در تهران وجود ندارد ، نام مدرسه بدون کتاب درسی را اعلام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید