برومند: حسینی روی یک توپ ساده گل خورد، مدیران کاری می نمایند که طرفدار سکته کند

به گزارش سارا نوشت، دروازه بان پیشین استقلال اعتقاد دارد که سیدحسین حسینی دروازه بان آبی پوشان در دربی روی توپی ساده گل دریافت کرد.

برومند: حسینی روی یک توپ ساده گل خورد، مدیران کاری می نمایند که طرفدار سکته کند

پرویز برومند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سارا نوشت، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: استقلال بد بازی نکرد، اما نتیجه خوبی برای این تیم رقم نخورد. تنها نکته برای طرفداران این است که بد بازی نکردیم، اما این بهانه پاسخ مناسبی برای عدم نتیجه گیری نیست. متأسفانه طرفداران استقلال باز هم مظلوم واقع شده اند و باید دوباره دلخوش به اتفاقات نیم فصل دوم باشند.

وی اضافه کرد: اگر چه از دست دادن پنالتی یک اتفاق در فوتبال است، اما ضربه پنالتی، بد، ساده و بچگانه زده شد و مسئله ای برای دروازه بان ایجاد نکرد. گلی هم که خوردیم، توپ ساده ای بود که پس از برخورد به تیر دروازه و سیدحسین حسینی وارد دروازه استقلال شد. شانس با پرسپولیس یار بود و آنها برنده شدند.

دروازه بان پیشین استقلال اعلام کرد: مهدی رحمتی سال ها در استقلال بود و خودش و مربیانش می دانستند که در خروج از دروازه ضعیف است. در این چند سال سه، چهار مربی دروازه بان ها به استقلال آمدند، اما ضعف رحمتی رفع نشد. دلیل و منطق برای انتخاب مربی دروازه بان های استقلال چیست؟ چرا حسینی در بازی با نفت مسجدسلیمان نتوانست توپی که 35 متر روی هوا بوده را دفع کند؟

برومند با اشاره به وضعیت استقلال توضیح داد: مربی برای استقلال انتخاب شده که ایتالیایی، تاکتیکی و علمی است. وقتی چنین مربی انتخاب می گردد، باید یک تیم داشته باشید تا کارش را انجام دهد، نه اینکه 15 بازیکن بروند و به او بازیکن جدید معرفی کنید. اینها مسائل استقلال است. مدیران قبلی یا هر کسی که وظیفه جابجایی را برعهده داشته، تفکر درست و برنامه ریزی نداشته است. این تفکر بین مدیران نبوده که به فکر طرفدار باشند.

وی ادامه داد: سال گذشته مثالی زدم و گفتم کسی که به عنوان مدیرعامل استقلال می آید، از صمیم قلب برای استقلال کار نمی نماید و تنها جایگاه و کرسی را می خواهد تا سکویی برای کارهایش باشد. در این چند سال، هر مدیری آمده به فکر جایگاه خودش بوده است. جای تأسف دارد که کاری می نمایند که طرفداران سکته نمایند.

دروازه بان پیشین تیم استقلال با اشاره به گلی که حسینی در دربی دریافت کرد، گفت: توپ ساده ای به تیر دروازه خورد و پس از برخورد به خود حسینی وارد دروازه شد. من به اینجور توپ ها می گویم گل های در و دیواری! دیگر این انتقادها فایده ای ندارد. پرسپولیس سه امتیاز بازی را گرفت و به آنها تبریک می گویم. برای طرفداران استقلال خیلی ناراحتم که نای صحبت کردن نداشتند.

برومند در سرانجام به سارا نوشت گفت: کدام تیم را سراغ دارید که بازیکن خوب داشته باشد و بخواهد به تیم های دیگری بدهد؟ آیا تیمی هست که بازیکن خوش را از دست بدهد؟ در ایران یک تیم به اسم استقلال سراغ داریم که این کار را نموده و تیمش را از بازیکن خالی می نماید!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برومند: حسینی روی یک توپ ساده گل خورد، مدیران کاری می نمایند که طرفدار سکته کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: حسینی روی یک توپ ساده گل خورد، مدیران کاری می نمایند که طرفدار سکته کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید