احمدی: کسب 4 امتیاز برای آغاز لیگ بد نیست، هر روز نکات جدیدی را از اسکوچیچ یاد می گیریم

به گزارش سارا نوشت، مصطفی احمدی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که کسب چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی، نتیجه بدی برای این تیم محسوب نمی گردد.

احمدی: کسب 4 امتیاز برای آغاز لیگ بد نیست، هر روز نکات جدیدی را از اسکوچیچ یاد می گیریم

مصطفی احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سارا نوشت، درباره عملکرد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: ما از دو بازی، چهار امتیاز گرفتیم و این برای آغاز بد نیست. البته می توانستیم شش امتیازی شویم و مقابل نفت مسجدسلیمان دو امتیاز از دست دادیم. متأسفانه پس از گلی که زدیم، عقب نشستیم و البته این خواسته دراگان اسکوچیچ نبود. اگر بازی خودمان را انجام می دادیم، قطعاً سه امتیاز را می گرفتیم. امیدوارم در بازی های آینده این روند را ادامه دهیم و خوب امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که هدف صنعت نفت در لیگ نوزدهم، قرار دریافت در چه رتبه ای است، توضیح داد: در فوتبال چیزی را نمی توان پیش بینی کرد. ما در فصل گذشته امتیازهای زیادی را در نیم فصل اول از دست دادیم، اما در نیم فصل دوم شرایط مان بهتر شد. حالا هم هدف مان این است که بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم تا طرفداران صنعت نفت و مردم آبادان را شاد کنیم.

هافبک صنعت نفت آبادان در خصوص حضور دراگان اسکوچیچ در این تیم به سارا نوشت گفت: این برای دومین سال است که کار کردن با یک مربی خارجی را تجربه می کنیم. اسکوچیچ یک مربی حرفه ای و به روز است و ما هر روز نکات جدیدی را از این مربی یاد می گیریم. امیدوارم با حضور اسکوچیچ و کوشش بازیکنان، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

احمدی راجع به دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی سختی های خاص خودش را دارد، اما هدف ما این است که در این بازی بیرون از خانه، امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احمدی: کسب 4 امتیاز برای آغاز لیگ بد نیست، هر روز نکات جدیدی را از اسکوچیچ یاد می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: کسب 4 امتیاز برای آغاز لیگ بد نیست، هر روز نکات جدیدی را از اسکوچیچ یاد می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید