یحیی در پرسپولیس می ماند، گل محمدی: قوی تر بر می گردیم

به گزارش سارا نوشت، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس که در روزهای گذشته اخبار رفتنش از این تیم بسیار حاشیه ساز شده بود، در استوری اینستاگرامی خبر از ماندنش داد.

یحیی در پرسپولیس می ماند، گل محمدی: قوی تر بر می گردیم

به گزارش سارا نوشت، گل محمدی در یک استوری نوشت: قوی تر بر می گردیم.

در حالی که شایعات پیرامون جدایی سرمربی پرسپولیس به اوج خود رسیده بود و حتی احتمال داشت که استعفای او به جدایی از پرسپولیس ختم گردد اما یحیی با انتشار یک استوری، بازگشت خود به نیمکت سرخپوشان را خاطرنشان کرد. گل محمدی گفتگویی را با درویش مدیرعامل پرسپولیس انجام داد و پس از این صحبت بود که استوری خود را منتشر کرد و این خبر خوش را به قرمزها داد. او که در چهار روز ابتدایی تمرین غیبت داشت، اعلام نموده بود که تا روز دوشنبه به مدیران باشگاه فرصت می دهد و حالا در خاتمه این روز، تصمیم گرفته که کارش در پرسپولیس را ادامه دهد.

نکته مهم اینکه از روز استعفای یحیی تا امروز باشگاه پرسپولیس هیچ پرداختی نداشته اما فردا قرار است رقم 8 درصدی وعده داده شده به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز گردد تا دریافتی آنها به 35 درصد برسد. با این حال سرمربی پرسپولیس با اعلام بازگشت به جمع سرخپوشان، فردا در تمرین حضور خواهد یافت و به این ترتیب قرمزها با بازگشت به آرامش نسبی برای ملاقات با فولاد آماده خواهند شد.

باشگاه پرسپولیس رسما خاطرنشان کرد که یحیی گل محمدی در این تیم می ماند. پس از استعفای یحیی در روزهای گذشته، این سرمربی امشب در اینستاگرام خود خبر از بازگشت به پرسپولیس داد و باشگاه پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد که او از فردا در تمرین حاضر می گردد. باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت: یحیی گل محمدی از مجددا در تمرینات پرسپولیس حاضر می گردد تا کار آماده سازی تیم برای ملاقات سوپرجام و ادامه فصل را در دست بگیرد.

سه روز قبل بود که خبر استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری در پرسپولیس منتشر شد تا طرفداران این تیم بار دیگر شوکه شوند و این بار سرمربی خود را در آستانه در خروجی باشگاه ببینند. یحیی سه شرط را برای باشگاه تعیین کرد که بر اساس آن تا روز دوشنبه به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس فرصت داده شد تا 1. پرداختی اعضای تیم را به 50 درصد برساند، 2. برای انجام خواسته های نقل و انتقالاتی اقدام کند و 3. زمین تمرین مناسب را در اختیار تیم قرار بدهد.

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل تا به امروز 28 درصد دریافتی داشته اند و حالا پرداخت 22 درصد از قرارداد آنها برای باشگاه پرسپولیس تا حدی غیرممکن است. هم چنین معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در میان طرفداران معترض خاطرنشان کرد که مسائل اقتصادی باشگاه ادامه خواهد داشت تا به این ترتیب تعیین گردد از بین سه خواسته یحیی، شاید فقط تهیه زمین تمرین عملی گردد.

یحیی حتی در دو جلسه تمرینی پرسپولیس هم شرکت نکرد تا هم چنان روی استعفای خود پافشاری کند اما حالا خبرها از جلب رضایت سرمربی پرسپولیس برای بازگشت به این تیم حکایت دارد. باشگاه پرسپولیس فردا رقمی را به بازیکنان این تیم پرداخت خواهد نمود تا دریافتی شان به چهل درصد نزدیک گردد که هم چنان عدد پایینی نسبت به سایر تیم های مدعی محسوب می گردد اما به هر حال همین رقم هم با بازگشت یحیی به تیم همراه خواهد شد.

روز گذشته گروهی از طرفداران پرسپولیس با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و ساختمان باشگاه، نسبت به سیاست های وزارت ورزش و هم چنین عملکرد مدیران باشگاه اعتراض کردند و خواهان ادامه حضور سرمربی پرسپولیس در این تیم شدند. گل محمدی سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این در حالی است که او در سال های اخیر دو بار از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داده که این بار کناره گیری او شدیدتر به نظر می رسد اما حالا تحولات به سمت دیگری پیش رفته است.

بار نخست پیش از لیگ قهرمانان 2020 بود که او خاطرنشان کرد به علت برآورده نشدن خواسته هایش از راهنمایی تیم استعفا داده است. یحیی گل محمدی احتمالا در روزهای آینده راهنمایی تمرین پرسپولیس را برعهده خواهد داشت تا به این ترتیب تیمش را برای ملاقات سوپرجام مقابل فولاد آماده کند. پیش بینی می گردد او در تمرین روز سه شنبه یا چهارشنبه حاضر گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "یحیی در پرسپولیس می ماند، گل محمدی: قوی تر بر می گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی در پرسپولیس می ماند، گل محمدی: قوی تر بر می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید