95 درصد راه های خراسان جنوبی از بارندگی تاثیر پذیرفتند، تردد جریان دارد

به گزارش سارا نوشت، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارش برف در گردنه های برفگیر استان و بارش باران در بیشتر محورها، 95 درصد راه های استان از بارندگی تاثیر پذیرفتند که با کوشش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای شریانی و اصلی استان بصورت روان برقرار است.

95 درصد راه های خراسان جنوبی از بارندگی تاثیر پذیرفتند، تردد جریان دارد

جعفر شهامت، امروز شنبه 21 دی، در جمع سارا نوشت اظهار کرد: با فعال سازی قرارگاه استانی راهداری زمستانی، طی روزگذشته و امروز 23 باب راهدارخانه و 60 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

وی توضیح داد: 78 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 160 نفر نیروی راهداری با استفاده از حدود 750 تن شن و نمک به برفروبی 550 کیلومتر راه های استان پرداختند.

به گزارش سارا نوشت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان نمود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته به محض حصول اطمینان از شرایط محورهای شریانی، برفروبی در راه های فرعی و روستایی استان توسط تیم های راهداری طی روز جاری و با یاری دهیاران و شهرداری ها انجام خواهد شد.

شهامت بیان نمود: در این ایام، عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی اجرا می گردد تا شهروندان مسئله ای در راه های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ های راهداری به صورت مستمر در جاده ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: شماره تلفن گویای 141 و سایت مرکز مدیریت راه های کشور به آدرس ir. www.141 و اپیکیشن مربوطه به صورت 24 ساعته جوابگوی هموطنان برای اطلاع رسانی از شرایط جاده های استان است و سامانه پیامکی 300056141 نیز برای ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و برای رسیدگی به شکایات، نقدها و پیشنهادات شهروندان فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به رانندگان توصیه کرد باتوجه به برودت هوا، برنامه سفر خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم نموده و تجهیزات مورد احتیاج از جمله زنجیر چرخ، چراغ چشمک زن، جعبه یاری های اولیه و کپسول اطفاء حریق همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "95 درصد راه های خراسان جنوبی از بارندگی تاثیر پذیرفتند، تردد جریان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد راه های خراسان جنوبی از بارندگی تاثیر پذیرفتند، تردد جریان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید