پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 4 دی ماه 1401

به گزارش سارا نوشت، آسمان تهران امروز برفی است و دما در طول شب از یک درجه به مرور و در طول روز به چهار درجه می رسد. هوای مرکز امروز در شرایط سالم قرار گرفته است.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 4 دی ماه 1401

به گزارش سارا نوشت؛ بر اساس آخرین پیش بینی های هواشناسی از فردا یکشنبه 4 دی ماه روند افزایشی دمای تهران آغاز می شود.

آسمان تهران فردا (4 دی ماه) نیمه ابری با حداقل دمای 2 و حدبیشتر دمای 9 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (5 دی ماه) هم نیمه ابری با حداقل دمای 2 و حدبیشتر دمای 9 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (6 دی ماه) آفتابی با حداقل دمای 2 درجه و با حدبیشتر دمای 9 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آخرین شرایط آلودگی هوای تهران

هم اکنون شاخص آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 57 یعنی در شرایط مطلوب واقع شده است. آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 71 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط سالم قرار داشت.

با تضعیف ناپایداری جوی و کاهش تندی باد تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی تا حدودی بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در برخی منطقه ها پرتردد پیش بینی می شود.

شرایط آب و هوای کشور در چند روز آینده

سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب، کولاک برف، آب گرفتگی معابر و مسیل ها از بارش برف و باران در 30 استان کشور خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی طی 24 ساعت آینده در بیشتر منطقه ها کشور به جز سیستان و بلوچستان فعال است. در جنوب و جنوب غرب کشور رگبار باران، وزش باد شدید موقتی، گاهی رعدوبرق و در منطقه ها سردسیر و ارتفاعات بارش برف روی می دهد.

شدت بارش ها برای استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و استان های خوزستان، فارس و بوشهر است.

فردا یکشنبه در استان های واقع در غرب، مرکز، شرق، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی و دامنه های البرز و روز دوشنبه در استان های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، هرمزگان و جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده همراه با وزش باد ادامه خواهد داشت.

روز سه شنبه در بخش هایی از غرب، جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و دامنه های البرز مرکزی بارش پیش بینی می شود. روز چهارشنبه بارش ها در جنوب غرب، غرب، جنوب، جنوب شرق، مرکز و برخی منطقه ها شرق کشور ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 4 دی ماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 4 دی ماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید