وعده میزبان جام ملت ها: مراسم افتتاحیه نفس گیر خواهد بود

به گزارش سارا نوشت، وعده میزبان جام ملت ها: مراسم افتتاحیه نفس گیر خواهد بود

وعده میزبان جام ملت ها: مراسم افتتاحیه نفس گیر خواهد بود

امارات وعده داده که مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا نفس گیر و تجربه ای تکرارنشدنی خواهد بود. این مراسم قرار است نیم ساعت قبل از بازی افتتاحیه بین امارات و بحرین در استادیوم زاید ابوظبی برگزار گردد و انتظار می رود 300 میلیون بیننده تلویزیونی داشته باشد که یک رکورد در تاریخ رقابت ها محسوب می گردد.

بخش اصلی این مراسم اجراهای زنده موسیقی است و بلقیس فتحی، عیضه المنهالی و حسین الجسمی سه خواننده اماراتی هستند که قرار است روی صحنه بروند. همچنین 600 هنرمند از امارات و سایر کشورهای دنیا در این مراسم به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش قرار است داستان پسری اماراتی به نام منصور را روایت کند که تحت تاثیر زیبایی پرواز شاهین ها قرار گرفته. از گروهی که مراسم فینال لیگ قهرمانان سال 2014 را روی صحنه بردند، برای اجرای این مراسم یاری گرفته شده است. مراسم افتتاحیه قرار است 30 دقیقه طول بکشد و بازی امارات و بحرین بلافاصله بعد از آن شروع می گردد.

از ایران علی دایی و مهدی مهدوی کیا به عنوان مهمان به مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا دعوت شدند. همچنین جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و رونالدو نازاریو، فوق ستاره سابق برزیل به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حاضر خواهند بود.

3

منبع: ایران ورزشی

به "وعده میزبان جام ملت ها: مراسم افتتاحیه نفس گیر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده میزبان جام ملت ها: مراسم افتتاحیه نفس گیر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید