موسوی: ایرانی ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی شوند، در جام دنیای کره، قهرمان دنیا را شوکه کردم

به گزارش سارا نوشت، بانوی یخ نورد تیم ملی گفت: دو رقابت جام دنیای سوئیس و ایتالیا را در پیش داریم و پس از آن هم برای حضور در رقابت های قهرمانی دنیا راهی پاریس می شویم.

موسوی: ایرانی ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی شوند، در جام دنیای کره، قهرمان دنیا را شوکه کردم

زینب کبری موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سارا نوشت گفت: به تازگی از رقابت های جام دنیای کره جنوبی بازگشته ایم اما چمدان هایمان را باز ننموده راهی سوئیس شدیم. ابتدا در رقابت های جام دنیای این کشور شرکت می کنیم و پس از آن راهی ایتالیا می شویم. در این میان چند روزی استراحت می کنیم و انتها این سفر یک ماهه اروپایی رقابت های قهرمانی دنیا در فرانسه را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: امروز به محل برگزاری مسابقات رسیده ایم و بدون استراحت باید فردا رقابت های خود را آغاز کنیم. این در حالی است که هفته گذشته در رقابت های جام دنیای کره جنوبی حضور داشتیم.به طور حتم با بدنی خسته به مصاف رقبا می روم اما ایرانی ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی شوند. من هم نمی خواهم به خستگی فکر کنم.

بانوی ملی پوش یخ نوردی کشورمان اضافه نمود: بیشتر سایت های یخ نوردی از شهرها دور هستند و محل برگزاری مسابقات سوئیس نیز در دهکده ای کوچک و دور افتاده است اما با توجه به رقابت های قهرمانی دنیا در فرانسه که چند روز آینده برگزار می گردد حضور در این رقابت ها تجربه خوبی برای ما محسوب می گردد.

موسوی با اشاره به رقابت های قهرمانی دنیا در پاریس گفت: رقابت های قهرمانی دنیا بسیار سخت و سنگین است اما من همه تلاشم را به کار می گیرم تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنم. رقابت های پاریس در بخش تیمی نیز برگزار می گردد و امیدوارم که تیم ایران نتایج خوبی را در این مسابقات به دست بیاورد.

ملی پوش اعزامی به رقابت های قهرمانی دنیا یادآورشد: هفته گذشته در حالی رقابت هایم ر ا در جام دنیای کره جنوبی برگزار کردم که با بدنی کاملا خسته راهی این کشور شده بودم. با این وجود توانستم خودم را به مرحله یک هشتم نهایی برسانم. در این مرحله با قهرمان دنیا ماریا روبرو شدم. در دیواره یخی رقابت خوبی با او برگزار کردم به طوری که ماریا شوکه شده بود.حتی قهرمان دنیا دچار استرس شد چون فکرش را نمی کرد که من چنین عملکردی داشته باشم. اما به هرحال او قهرمان باتجربه ای است و توانست من را شکست بدهد.

زینب کبری موسوی توضیح داد: از زمانی که یخ نوردی را آغاز نموده ام بدون مربی تمرین می کنم و به تازگی با مربی بدنساز تمریناتم را آغاز کردم. یخ نوردی رشته بسیار سخت است و تمرین بدون مربی ورزشکار را خسته می نماید. با این وجود همه این سختی ها رابه جان می خرم چون یخ نوردی را بسیار دوست دارم.

منبع: تسنیم

به "موسوی: ایرانی ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی شوند، در جام دنیای کره، قهرمان دنیا را شوکه کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: ایرانی ها جنگنده هستند و از رقابت خسته نمی شوند، در جام دنیای کره، قهرمان دنیا را شوکه کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید