مردم حتما واکسن کرونا تزریق نمایند

به گزارش سارا نوشت، تهران (پانا) - وزیر بهداشت گفت به مردم تاکید می گردد که حتما واکسن کرونا را تزریق نمایند و الان وقت تزریق واکسن است و شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری را فراموش ننمایند.

مردم حتما واکسن کرونا تزریق نمایند

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان های جنوبی فارس سفر نموده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) لارستان گفت: مردم نباید تصور نمایند که در صورت تزریق واکسن کرونا، کار تمام است بلکه تزریق واکسن، شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می دهد اما از ابتلای افراد به کرونا ممکن است جلوگیری نکند.

وزیر بهداشت اعلام کرد: سفرهای استانی دولت هر هفته انجام می گردد و بنده به نمایندگی از دولت به جنوب فارس سفر کردم تا مسائل و مسائل این منطقه را مشاهده، جمع بندی و در جلسه شورای اداری استان، مطرح کنم.

وی اضافه کرد: در لارستان یکی از مهمترین نکات قابل توجه، یاری خیرین در همه عرصه ها به ویژه حوزه سلامت است که از آنها تشکر می کنیم. بیمارستان امام رضا(ع) لارستان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های جنوب فارس است و در حال حاضر، کرونا نیز در این منطقه فروکش نموده است و در بازدیدی که از اورژانس داشتیم، فقط دو بیمار بستری و خیلی از تخت ها، خالی بودند.

عین اللهی یادآور شد: خوشبختانه بیمارستان امام رضا(ع) دارای امکانات مناسب، تجهیزات و داروهای مورد احتیاج به اندازه کافی است و کمبودی در دارو حتی در زمان پیک کرونا وجود نداشته است و امکانات بسیار خوبی در این مرکز درمانی برای مردم لارستان و سایر شهرستان های همجوار، فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مردم حتما واکسن کرونا تزریق نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم حتما واکسن کرونا تزریق نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید