آغاز فصل سوم بهسازی و ایمن سازی سیستم برق موزه فلک الافلاک

به گزارش سارا نوشت، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز فصل سوم بهسازی و ایمن سازی سیستم برق موزه فلک الافلاک صورت پذیرفت.

آغاز فصل سوم بهسازی و ایمن سازی سیستم برق موزه فلک الافلاک

سید امین قاسمی اظهار کرد: معاونت میراث فرهنگی این اداره کل در راستای ایمن سازی و بهسازی الکتریکال قلعه فلک الافلاک مبادرت به تهیه طرح پروژه مذکور براساس استانداردهای بناهای تاریخی نموده است که پس از انتها یافتن طرح و تایید آن به وسیله اداره کل موزه های کشور آماده اجرا شده است.

قاسمی با اشاره به زمان بر بودن و حساس بودن این طرح اعلام کرد: طرح بهسازی و ایمن سازی قلعه فلک الافلاک برحسب اعتبار تخصیص یافته در این پروژه به صورت فاز بندی شده در حال اجرا است.

او ادامه داد: پس از اتمام فاز دوم، عملیات فاز سوم این پروژه به وسیله عقد قرارداد با پیمانکار ذی صلاح آغاز شده و در حال اجرا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در بیان عمده فعالیت های شاخص اجرا شده در این طرح گفت: عملیات بهسازی و ایمن سازی برق در این بنای بزرگ و تاریخی شامل تعویض سیم های قدیمی با سیم های نسوز، برچیدن الحاقات و سیم کشی های نامتناسب قدیمی، استفاده از نورهای مخفی و در نهایت استاندارد سازی سیستم الکتریکال قلعه فلک الافلاک است.

منبع: همگردی

به "آغاز فصل سوم بهسازی و ایمن سازی سیستم برق موزه فلک الافلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فصل سوم بهسازی و ایمن سازی سیستم برق موزه فلک الافلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید