ستاری از حوزه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی بازدید کرد

به گزارش سارا نوشت، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور حوزه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی بازدید کرد.

ستاری از حوزه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی سارا نوشت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز از حوزه برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی در دانشگاه تهران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع سارا نوشت از توسعه استارت آپ ها ابراز خوشحالی کرد و گفت: برنامه آزمون استخدامی که از سال ها پیش کار خود را شروع نموده، رشد و توسعه داشته و توانسته است برای بسیاری از جوانان فرصت شغلی ایجاد کند به طوریکه سال جاری تعداد بیشتری از جوانان در شرکت های خصوصی جذب بازار کار می شوند و این اتفاقی بسیار خوب است.

ستاری اضافه نمود: پیش بینی می گردد سال جاری 10 هزار نفر به وسیله این آزمون جذب بازار کار شوند، این جوانان می توانند برای خود آینده شغلی خوبی داشته باشند و در شرکت های خصوصی مشغول به کار شوند.

وی گفت: صفر تا صد این آزمون دست بخش خصوصی است و ما به عنوان دولت در این حوزه وارد نمی شویم و ابتکاری که از 2 سال پیش شروع شده است می تواند توسعه اقتصادی و شغلی را به دنبال داشته باشد.

ستاری افزود: معاونت علمی به شتاب دهنده ها، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان حمایت هایی را می رساند که البته باید بدانیم عمده این حمایت ها اقتصادی نیستند بلکه حمایت از جوانان برای ادامه کارشان هدف اصلی ماست.

وی با اشاره به نقش تحریم در رشد شرکت های دانش بنیان اعلام کرد: خوشبختانه در شرایط تحریمی تعداد شرکت های ما رشد داشته اند و با وجود اینکه تحریم روی مسائل ارزی و اقتصادی تأثیر گذاشته است اما باز هم در این حوزه موفقیت های خوبی به دست آورده ایم و ما تمام این مسائل تحریمی را پیگیری می کنیم. صادرات شرکت های دانش بنیان نیز خوب است و به طور قطع سال آینده به کشورهای اطراف هم صادرات را انجام می دهیم و پایگاه های صادراتی ایجاد می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ستاری از حوزه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری از حوزه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید