راهداران گیلان 91 کیلومتر از محورهای کوهستانی را برفروبی کردند

به گزارش سارا نوشت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در پی بارش برف طی روزهای گذشته که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان به زمین نشست، 91 کیلومتر برفروبی توسط راهداران استان صورت گرفت.

راهداران گیلان 91 کیلومتر از محورهای کوهستانی را برفروبی کردند

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با سارا نوشت، با اشاره به بارش برف در ارتفاعات کوهستانی، اظهارکرد: در پی بارش برف طی روزهای گذشته که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان به زمین نشست، 91 کیلومتر برفروبی توسط راهداران استان صورت گرفت.

وی بیشترین بارش های برف را در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال در حوزه شهرستان تالش به ارتفاع 35 سانتیمتر، ماسال – گیلوان در حوزه شهرستان ماسال به ارتفاع 30 سانتیمتر و محور پونل به خلخال در حوزه شهرستان رضوانشهر به ارتفاع 20 سانتیمتر دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، درخصوص بارش های برف اجرا شده در سایر محورهای کوهستانی استان نیز، یادآور شد: طی روزهای گذشته بارش های خفیف برف را در ارتفاعات کوهستانی شهرستان های رودبار، املش، آستارا و ماسوله شاهد بودیم.

این مقام مسئول توضیح داد: در بارش های صورت پذیرفته، راهداران گیلان به 65 دستگاه خودرو در محورهای کوهستانی استان امدادرسانی کردند.

وی اضافه نمود: 42 اکیپ راهداری با 475 نفر نیروی راهدار و با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در 25 راهدارخانه استان(16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار) مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

نازک کار، از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، حتما پیش از برنامه ریزی برای سفر به وسیله تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راهها یا سامانه پیغام کوتاه 1000141 از وضعیت راههای استان آگاه شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد: همراه داشتن وسایلی همچون زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و لباس گرم از ملزومات اصلی سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان بوده که از عموم مردم می خواهیم این موارد را حتما مد نظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راهداران گیلان 91 کیلومتر از محورهای کوهستانی را برفروبی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهداران گیلان 91 کیلومتر از محورهای کوهستانی را برفروبی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید