دلار کدام کشور در فروردین ماه بازدهی بیشتری داشت؟

به گزارش سارا نوشت، بازدهی دلار استرالیا و آمریکا بیشتر از دیگر دلارها بوده است.

دلار کدام کشور در فروردین ماه بازدهی بیشتری داشت؟

به گزارش سارا نوشت، فرایند قیمت انواع دلار در بازار آزاد نشان می دهد طی دوره فروردین ماه امسال، میزان افزایش قیمت دلار استرالیا و آمریکا بیش از دیگر دلارها بوده است.

بر اساس آمارهای شبکه اطلاع رسانی سکه، طلا و ارز تهران، بررسی ها نشان می دهد در فروردین ماه امسال، دلار استرالیا بیش از 5.3 درصد رشد قیمتی داشته و از 9360 تومان به بیش از 9860 تومان رسیده است.

پس از دلار استرالیا، بیشترین بازدهی مربوط به دلار آمریکا بوده، به طوری که هر دلار آمریکا در فروردین ماه امسال با رشد 2.4 درصدی قیمت از 14900 تومان به 15250 تومان رسیده است.

دلار نیوزلند و دلار کانادا نیز طی دوره مذکور رشد نامحسوسی را به ثبت رسانده اند، به طوری که طی این دوره قیمت هر کدام با رشد کمتر از یک درصد همراه شده است.

در میان انواع دلار، دلار سنگاپور و هنگ کنگ در فروردین ماه امسال با کاهش قیمت روبرو شدند.

دلار سنگاپور با افت 1.8 درصدی در فروردین ماه امسال، قیمت آن حدود 200 تومان کاهش یافته و به 10 هزار و 900 تومان رسیده است.

دلار هنگ کنگ که ارزان ترین دلار بازار بوده نیز در فروردین ماه امسال بیشترین کاهش قیمت را به ثبت رساند، به طوری که این ارز طی دوره مذکور 3.1 درصد کاهش قیمت داشته و قیمت آن از 2078 تومان به 2012 تومان رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

به "دلار کدام کشور در فروردین ماه بازدهی بیشتری داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلار کدام کشور در فروردین ماه بازدهی بیشتری داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید