تل تیل گیمز، سازنده بازی های سریالی واکینگ دد، تعطیل می گردد

به گزارش سارا نوشت، استودیوی بازی سازی تل تیل گیمز (Telltale Games)، سازنده معروف بازی های سریالی واکینگ دد، قرار است به زودی تعطیل گردد. این استودیو دیشب جمعیت زیادی از کارمندان خود را تعدیل کرد؛ طوری که در حال حاضر، نزدیک به 25 نفر در استودیوی تل تیل باقی مانده اند.

تل تیل گیمز، سازنده بازی های سریالی واکینگ دد، تعطیل می گردد

خبر تعطیلی تل تیل گیمز دیشب و پس از توییت های زیاد و ناراحت نماینده کارمندان این شرکت منتشر شد. رسما حرفی از تل تیل گیمز نشنیده بودیم، ولی مطمئن گردیده بودیم که اتفاقی بزرگ در این استودیو روی داده است. مدتی نگذشت که خبرگزاری The Verge با استناد به منابع خود، خبر تعدیل 285 نفر از نیروهای تل تیل گیمز را منتشر کرد. خبرگزاری The Verge گفت که فقط 25 نفر در استودیو باقی مانده اند.

تل تیل گیمز تا همین چند ماه پیش نزدیک به 400 نفر کارمند داشت و 100 نفر آن ها در این چند وقت اخیر، تعدیل گردیده بودند.

نهایتا توییتر تل تیل گیمز رسما خبر تعطیلی این استودیو را رسما در قالب یک بیانیه منتشر کرد:

تل تیل گیمز امروز تصمیم سختی گرفت تا تعطیلی استودیو را پس از چالش هایی طولانی در امسال، آغاز کرد. حجم زیادی از کارمندان این شرکت امروز صبح تعدیل شدند و گروه کوچکی متشکل از 25 نفر باقی مانده اند تا تعهدهای این شرکت به همکاران خود را به انتها برسانند.

خبرگزاری The Verge در گزارش خود دلیل تعطیلی استودیوی تل تیل گیمز را ضعف در مدیریت و نبود ایده های جدید عنوان نموده است. طبق گفته های منابع این خبرگزاری، قرار بود تل تیل گیمز از این پس روی ساخت بازی های کمتر ولی با کیفیت بالاتر تمرکز کند.

استودیوی بازی سازی تل تیل گیمز در سال 2004 تاسیس گردیده بود. این استودیو را به خاطر بازی های ماجرایی آن می شناختیم؛ بازی هایی مثل سام و مکس، والاس و گرومیت، بازسازی مانکی آیلند و اقتباس آن ها از بازگشت به آینده. با این حال، تل تیل گیمز پس از عرضه بازی واکینگ دد در سال 2012 جریان و سبک تازه ای را به صنعت بازی معرفی کرد. این استودیو در سال های گذشته خروجی های بسیار خوبی داشته و به جرات می توان گفت که در تمام این مدت، بازی بد نساخت.

از بهترین ساخته های تل تیل گیمز به غیر از واکینگ دد، می توان به The Wolf Among Us و هم چنین Tales from The Borderlands اشاره نمود.

تصور نمی کردیم تل تیل گیمز حال و روز خوبی نداشته باشد. این شرکت با شرکت های بزرگی مثل مارول و دی سی همکاری می کرد و بازی های محافظان کهکشان و بتمن آن ها بسیار خوب بودند. از طرف دیگر، تل تیل گیمز قرار بود با همکاری شرکت نت فلیکس یک بازی بر اساس سریال Stranger Things بسازد. تل تیل گیمز حتی گفته بود که می خواهند برای فصل دوم بازی The Wolf Among Us موتور پایه قدیمی خودش را کنار بگذارد و به استفاده از یونیتی روی بیاورد.

پس از انتشار بیانیه دیروز، دو خبرگزاری Game Informer و USgamer گزارشی منتشر کردند و گفتند که 25 عضو باقی مانده تل تیل گیمز روی هیچ بازی ای کار نمی نمایند و مشغول تمام کردن پروژه اجرای ماین کرفت روی سرویس نت فلیکس هستند. طبق گفته آن ها، فصل چهارم و نهایی بازی واکینگ دد تمام نخواهد شد.

قسمت اول فصل نهایی بازی واکینگ دد حدود یک ماه پیش عرضه شد. قرار بود این فصل چهار قسمت داشته باشد و قسمت دوم آن هم چند روز دیگر عرضه می گردد. نمی دانیم چه اتفاقی قرار است برای این بازی و کسانی که فصل کامل آن را پیش خرید نموده بودند بیافتد.

منابع: ResetEra، The Verge، USgamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تل تیل گیمز، سازنده بازی های سریالی واکینگ دد، تعطیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تل تیل گیمز، سازنده بازی های سریالی واکینگ دد، تعطیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید