تشکیل بیش از 5 هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی کردستان

به گزارش سارا نوشت، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: در شش ماه گذشته پنج هزار و 431 پرونده برای متخلفان بازار در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

تشکیل بیش از 5 هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی کردستان

به گزارش سارا نوشت، نجیم حسینی، 18 مهرماه در جمع سارا نوشت رسانه های گروهی استان با اشاره به عملکرد شش ماه تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در عرصه تخلفات کالا و خدمات سه هزار و 338 پرونده برای متخلفان تشکیل شده که برای سه هزار و 310 پرونده حکم صادر شده است.

وی اضافه نمود: در زمینه قاچاق کالا هزار و940 پرونده برای متخلفان تشکیل شده که از این تعداد برای هزار و 139 فقره پرونده حکم صادر شده است و در بخش بهداشت و درمان نیز 148 فقره پرونده تشکیل شده که تاکنون برای 107 پرونده آن از سوی قضات تعزیرات حکومتی استان حکم صادر شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در مجموع طی شش ماه گذشته 5 هزار و 431 پرونده تشکیل شده که پنج هزار و 396 پرونده آن رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: برای متخلفان این تعداد پرونده 437 میلیارد و 538 میلیون و 384 هزار ریال جریمه در تعزیرات حکومتی استان کردستان صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با اشاره به اینکه 160 پرونده از این تعداد مربوط به قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی، سیگار و ... بوده است، خاطرنشان کرد: تمام رأی های تعزیرات حکومتی قابل تجدید نظر است.

وی با اعلام اینکه شعبات تعزیرات حکومتی شامل دادگاه تجدیدنظر و رأی بدوی می گردد، بیان نمود: شعبات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان های استان به استثنای دیواندره، سروآباد و دهگلان فعال است و در مرکز استان پنج شعبه رای بدوی و دو دادگاه تجدید نظر فعال است.

حسینی با اشاره به نظارت بهتر تعزیرات حکومتی با یاری مردم ، تاکید نمود: در این راستا سامانه های 135 تعزیرات و 124 صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت گزارشات مردمی است.

وی یادآور شد: تعزیرات حکومتی کردستان 497 گشت و 599 بازرسی به همراه دیگر دستگاه ها در این 6 ماهه در سطح بازار استان انجام داده است.

حسینی با اشاره به اینکه جرایم عرضه کالای قاچاق در بازار بیشتر از مبادی ورودی بوده و 2 برابر ارزش کالاست، یادآور شد: تمام اقدامات تعزیرات حکومتی به منظور حمایت از حقوق مصرف کننده، حمایت ازتولیدات داخلی و فعالان مالی صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشکیل بیش از 5 هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل بیش از 5 هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید