برخلاف ادعای آمریکایی ها، ایران مقابل تحریم ها ایستاده است

به گزارش سارا نوشت به نقل از خانه ملت، وسلین مارشکی، معاون رئیس مجلس بلغارستان یکشنبه مورخ 97/12/19 با حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی دیدار و مصاحبه کرد.

برخلاف ادعای آمریکایی ها، ایران مقابل تحریم ها ایستاده است

فلاحت پیشه در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب روابط بین دو کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان از ظرفیت بالایی برای توسعه و تقویت همکاری های سیاسی و مالی برخوردارند. وی اضافه کرد: گسترش ارتباطات پارلمانی به تسهیل مناسبات سیاسی و مالی میان دو کشور یاری خواهد نمود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخش دیگری از سخنان خود مواضع دو کشور در مسائل بین المللی را نزدیک خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران به مراتب بیشتر از کشورهای اروپایی هزینه مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا را پرداخت نموده است لذا انتظار این است که کشورهای اروپایی درک مشترکی با ایران داشته باشند.

وی نقش بلغارستان در حفظ توافق برجام را مهم و سازنده خواهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، آن را سیاستی شکست خورده خواند و توضیح داد: برخلاف ادعای آمریکایی ها، جمهوری اسلامی ایران با صلابت مقابل تحریم ها ایستاده است.

فلاحت پیشه همچنین بر ارتقا سطح مناسبات مالی بین دو کشور و استفاده از ظرفیت های بالای ترانزیتی ایران تاکید نمود. وی در انتها بر افزایش مناسبات پارلمانی میان کمیسیون های تخصصی در مجالس دو کشور تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برخلاف ادعای آمریکایی ها، ایران مقابل تحریم ها ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخلاف ادعای آمریکایی ها، ایران مقابل تحریم ها ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید