بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو از استان مازندران

به گزارش سارا نوشت، مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو که هم زمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.

بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو از استان مازندران

به گزارش سارا نوشت، بنابر اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در این سفر سیدرضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ضمن بازدید از امدادرسانی های جاده ای در راستا تهران به مازندران، از نمایندگی های این شرکت واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تاکید بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در امسال پیروز به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص های مختلفی مورد آنالیز قرار می گیرد و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت مندی مشتریان و شبکه نمایندگی ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در همه شاخص های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی ها و آنالیز اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال های گذشته نشان می دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6.8 درصد رشد داشته است.

حسینی ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در مورد کوشش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت ها و فرآیندها می گردد، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آینده شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو از استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو از استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید