قیمت کارخانه ای خودرو 207 پانوراما اتوماتیک مشخص شد

به گزارش سارا نوشت، پژو 207i سقف شیشه ای یا همان پانوراما یکی دیگر از محصولات تازه ایران خودرو است که در سومین نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد، پژو 207 سقف شیشه ای خودروی تازهی نیست و همان پژو 207 خودمان است که صرفا به جای سقف فلزی از سقف شیشه ای در آن استفاده شده است.

قیمت کارخانه ای خودرو 207 پانوراما اتوماتیک مشخص شد

پژو 207 سقف شیشه ای (پانوراما) از همان موتور TU5 معروف 16 سوپاپ بهره می برد که 110 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس 5 دنده دستی یا 4 سرعته اتوماتیک AL4 به چرخ های جلو منتقل می کند. این خودرو هیچ تفاوت خاصی غیر از سقف شیشه ای با نمونه های قدیمی ندارد و شرکت ایران خودرو تنها زحمت شیشه ای کردن سقف را به خود داده است تا حداقل کمی از تولیدات کسل کننده خود فاصله بگیرد.

جالب است بدانید سقف شیشه ای پژو 207 به صورت مونروف (Moonroof) است و قابلیت باز و بسته شدن را ندارد، همینطور سایه بان برقی برای این سقف شیشه ای در نظر گرفته نشده است و بایستی به صورت دستی، سایه بان یا همان کاور سقف شیشه ای را باز و بسته کنید. ایران خودرو همچنین در مورد ایمنی این سقف شیشه ای عنوان کرده که هیچگونه نگرانی مبنی بر خطر آفرین بودن سقف شیشه ای هنگام چپ کردن یا تصادفات وجود ندارد و تمامی تست های ایمنی روی پژو 207 سقف شیشه ای انجام گرفته است.

طی هفته جاری دعوتنامه تسویه حساب مشتریانی که قبلا خودرو 207 اتوماتیک پانوراما را ثبت نام کرده بودند، صادر خواهد شد.

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، دعوتنامه تسویه حساب مشتریان با موعد تحویل تابستان 99 طی چند روز آینده با قیمت 252 میلیون تومان صادر خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت تعیین شده مدل دستی همین خودرو، 199 میلیون تومان است.

شما می توانید قیمت خرید و فروش پژو 207 در بازار آزاد را از سایت سارا نوشت مشاهده کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت کارخانه ای خودرو 207 پانوراما اتوماتیک مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کارخانه ای خودرو 207 پانوراما اتوماتیک مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید