فیدلیتی و دیگینیتی بهمن موتور 5 ستاره کیفی گرفتند

به گزارش سارا نوشت، گروه بهمن باتوجه به مسائل پیش آمده در زمان تحریم ها، روی برندهای خود سرمایه گذاری کردند تا در شرایط ضروری و اضطراری بتواند چرخه فراوری خود را ادامه دهد، همچنان که 2 محصول SUV بهمن موتور اکنون با برندهای این شرکت در بازار وارد شده است. فیدلیتی در جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی موردتأیید وزارت صمت رده کیفی 5 ستاره را کسب کرد.

فیدلیتی و دیگینیتی بهمن موتور 5 ستاره کیفی گرفتند

در ارزشیابی ها و بعلاوه نتایج نظرسنجی مشتریان که با رعایت معیارها و شاخص های معین شده در استانداردهای ملی صورت می گیرد، خودروها در 5 کلاس قیمتی رتبه بندی می گردد و به هر کدام از آنها از 1 تا 5 ستاره کیفی تعلق می گیرد. در حال حاضر طبق گزارش آذرماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سگمنت SUV تنها 2 محصول دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور توانسته 5 ستاره کیفی را به دست آورد. فناوری هایی که بهمن موتور از آن استفاده می نماید، طوری است که تعمیق داخلی سازی آنها مستلزم گذشت مدت زمان بیشتری است.

لازم به ذکر است تمامی عاملیت های خدمات پس ازفروش بهمن موتور آموزش های لازم در مورد ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان دیگنیتی و فیدلیتی را دیدند و این اطمینان را می دهد که طی دوره گارانتی و پشتیبانی 10 ساله برای قطعات یدکی این خودروها پیش بینی های لازم انجام شده است.

2 محصول دیگنیتی و فیدلیتی در طی دوره های فروش اینترنتی گذشته در مراحل ابتدایی فراوری انبوه قرار داشت و با برنامه ریزی انجام شده در افزایش تیراژ فراوری ماهیانه عرضه محصولات با تعداد بیشتری در مراحل فروش آینده خواهد بود.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ سارا نوشت بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "فیدلیتی و دیگینیتی بهمن موتور 5 ستاره کیفی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیدلیتی و دیگینیتی بهمن موتور 5 ستاره کیفی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید