افزایش قیمت شدید وانت کارا 2000 از سوی گروه بهمن

به گزارش سارا نوشت، گروه بهمن طرح نو فروش محصولات خود را ویژه تیرماه 1400 از روز شنبه شروع خواهد نمود. این بخش نامه از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 12 تیرماه 1400 فعال خواهد شد. این خودرو بر اساس پلتفرم مزدا وانت فراوری شده و می توان گفت که نسخه به روزسانی شده آن است.

افزایش قیمت شدید وانت کارا 2000 از سوی گروه بهمن

وانت کارا در 2 مدل تک کابین و دو کابین عرضه می گردد و هر مدل دارای دو تیپ است. تیپ اول موتوری 4 سیلندر 1.7 لیتری دارد که قادر است حداکثر توان 80 اسب بخار و گشتاور نهایی 140 نیوتن متر را ایجاد کند. گیربکس این تیپ نیز مدل دستی 5 سرعته است. جالب توجه است که تفاوتی بین مشخصات فنی مدل دو کابین و تک کابین وجود ندارد. فقط به علت فضای بیشتر مدل داخلی، مدل دو کابین فضای بار کمتری نسبت به مدل تک کابین دارد. مدل تک کابین ظرفیت باری برابر 800 کیلوگرم دارد و این عدد برای مدل دو کابین به 500 کیلوگرم می رسد.

تجهیزات به کاررفته در وانت مزدا کارا شامل کمپرسور مکانیکی با گاز R134a، سیستم تهویه مطبوع و کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD است. البته خودرو کارا 2000 سی سی سال جاری به روزرسانی شده است و مدل های تازه آن به فرمان هیدرولیک مجهز است. بعلاوه تغییراتی در امکانات داخلی مانند طراحی جایگاه، سقف کاذب و … داشته و امکان عملکرد از راه دور ریموت (قفل مرکزی) افزوده شده است.

در مدل تازه، طراحی براکت های جایگاه، پنل سقف و در بار تغییراتی داشته است و یک سره بودن جایگاه کارا تک کابین در نسخه تازه برای راحتی بیشتر راننده و سرنشین به 2 جایگاه تک نفره تفکیک شده و بعلاوه موقعیت لنگرگاه جایگاه های دو کابین تغییر نموده است.

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را از بلاگ سارا نوشت دنبال کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "افزایش قیمت شدید وانت کارا 2000 از سوی گروه بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت شدید وانت کارا 2000 از سوی گروه بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید