اعلام مخالفت وزارت کشور با طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات

به گزارش سارا نوشت، تهران (پانا) - معاون پارلمانی وزارت کشور از مخالفت این وزارتخانه با طرح نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اطلاع داد.

اعلام مخالفت وزارت کشور با طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات

به گزارش تسنیم، محمدجواد کولیوند معاون پارلمانی وزیر کشور با اشاره به تدوین طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری از سوی نمایندگان و تصویب آن در کمیسیون شوراهای قوه مقننه، گفت: نظر وزارت کشور درباره اصلاح قانون انتخابات، بر روی لایحه جامع انتخابات است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور به صورت رسمی نامه ای را به رئیس مجلس برای قرار دریافت لایحه جامع انتخابات در دستور کار مجلس واصل داشته است، ادامه داد: در لایحه جامع انتخابات، قوانین مربوط به انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا به صورت یکجا مورد آنالیز قرار گرفته و ایرادات آنها رفع شده است.

معاون پارلمانی وزیر کشور توضیح داد: در لایحه جامع انتخابات، درباره انتخابات بحث های مفصلی صورت گرفته و همه آنها را تجمیع نموده است.

کولیوند با اعلام اینکه لایحه جامع انتخابات حدود یکسال و نیم است که در مجلس است و آنالیز نشده است، گفت: نباید براساس اینکه انتخاباتی را در پیش داریم بخواهیم قوانین را اصلاح کنیم بلکه برای یکبار باید مسائل موجود در بحث انتخابات را رفع کنیم.

وی از مخالفت وزارت کشور با طرح تدوین شده از سوی نمایندگان برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اعلام مخالفت وزارت کشور با طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مخالفت وزارت کشور با طرح مجلس برای اصلاح قانون انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید