تئاتر

بیوگرافی ثریا قاسمی

ثریا قاسمی در رابطه با شرایط بازیگری اش در سال های پس از انقلاب سال ها قبل این گونه روایت نموده بود: این یکی از مسائلی بود که شدیداً به من و خیلی های دیگر ضربه زد و زمان طلایی سنی را از دست دادیم. می توانم بگویم من در تلویزیون و سینما زود پیر شدم. پس...

2 مهر 1401

معرفی هتل 4 ستاره کراون پلازا در سالزبورگ

هتل کراون پلازا سالزبورگ | Crowne Plaza Salzburg - The Pitterبا بازسازی که بر روی هتل کراون پلازا سالزبورگ Crowne Plaza Salzburg - The Pitter در ماه می 2014 انجام گرفت نام آن به ایملائور پیتر IMLAUER HOTEL PITTER Salzburg تغییر یافت. این هتل 4 ستاره در ابتدا در سال 1864 به وسیله خانواده پیتر افتتاح شد....

6 اسفند 1400

یک روی این سکه پر از یأس و ناامیدی است!

حمیدرضا اندرز، هنرمند نقاش با اشاره به این واقعیت که کرونا هم مانند سایر فجایع اتفاق خوبی نیست، درباره تاثیر این بیماری مهلک بر هنر می گوید: پدیده ای که ذاتا مشکل ساز است و با خود غم می آورد، نمی تواند منبعی برای ایجاد یک اتفاق خوب باشد.

11 شهریور 1400

موفقیت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مشهد در رویداد ساخت تجهیزات آتش نشانی

عضو هیئت علمی و مدیر گروه مهندسی انرژی دانشگاه آزاد مشهد، با ساخت و ارائه طرح دستگاه تست SCBA دستگاه تنفسی آتش نشان رتبه برتر رویداد ملی استارت آپ طراحی و ساخت تجهیزات مدرن آتش نشانی را به خود اختصاص داد.

6 مرداد 1400

بیوگرافی مهنوش صادقی؛ همسر دوم مهدی هاشمی

خبرنگاران | سرویس چهره ها - مهنوش صادقی بازیگری که در سریال دردسر های بزرگ نقش خواهر جواد عزتی را بازی می کرد به تازگی به دلیل علنی کردن ازدواجش با مهدی هاشمی به شهرت بیشتری رسیده است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه هنر و معماری...

19 خرداد 1400

حضور میلاد کی مرام در سینما و شمایلش در سریال سیاوش

صبح سینما/ در عصری که دیگر سینما همچون سابق چهره سازی نمی کند و خیلی سخت اتفاق می افتد که عرصه به چهره های جدید سپرده گردد؛میلاد کی مرام توانست ازهنرجویی و ایفای نقش در اپیزدهای یک سریال 20 دقیقه ای به یک چهره شناخته شده و آینده دار سینما و تلویزیون تبدیل...

6 اردیبهشت 1400

تماشاخانه فجر رادیو فرهنگ از کم و کیف جشنواره تئاتر می گوید

خبرگزاری خبرنگاران- تماشاخانه فجر عنوان ویژه برنامه رادیو فرهنگ در ایام برگزاری جشنواره تئاتر فجر است که در این برنامه ضمن گفتگو با عوامل نمایش های در حال اجرا، از کم و کیف جشنواره تئاترفجر مخاطبین را مطلع می کند .

18 اسفند 1399

این 5 تئاتر را در این روزها ببینید؛ اجراهایی که تاریخ انقضا ندارند

گروه های تئاتری کار خود را تعطیل نموده اند و اگر فرصت اجرا هم داشتند در روزهای همه گیر شدن کرونا مخاطبی برای آنها نبود اما اگر علاقه مند به تئاتر هستید هنوز راهی هست که بتوان تئاترهایی را هرچند که از پشت مانیتورها و فیلم های ضبط شده دید. اجراهایی که تاریخ...

28 دی 1399

کارتون فوتبالیست ها از تئاتر سر در آورد

انیمیشن سریالی فوتبالیست ها که الهام بخش بازیکنانی همچون لیونل مسی زین الدین زیدان بوده است تبدیل به یک اثر نمایشی می گردد.

21 آذر 1399

ثبت ملی 21 اثر طبیعی از 4 استان

مدیرکل دفتر ثبت آثار گفت: 21 اثر طبیعی از استان های یزد، سمنان، سیستان و بلوچستان و اصفهان در جلسه شورای ملی ثبت میراث طبیعی کشور با حضور معاون میراث فرهنگی و اعضای شورا، ثبت ملی شد.

13 مهر 1399

برنده جایزه پولیتزر در تالار سایه

با پایان یافتن اجرا های سوگ جامه در تالار سایه و خاک و تاج و دست های آلوده در تالار قشقایی سه اثر تازه راهی تالار های مجموعه تئاتر شهر شدند.

25 بهمن 1398

شروع بدون تاریخ، بدون امضاء با بازی امیر آقایی

فیلمبرداری بدون تاریخ، بدون امضاء دومین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند، 24 مرداد همزمان با میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا کلید خورد.

13 آذر 1398

تبعات کم آبی به روایت مضحکه خشکسالی

زهرا اشرف زاده- البرز - خبرنگار: روستایی دچار خشکسالی شده است و مردمش به کدخدا اعتراض دارند. کدخدا آنها را دعوت به تلاش بیشتر می کند اما مردم قانع نمی شوند. میرآب روستا تصمیم می گیرد که برای اهالی به هر طریقی شده آب بیاورد.

21 شهریور 1398

فراوری حماسه دلاوران اتفاق خجسته ای برای تئاتر بوشهر است

به گزارش خبرنگاران، جهانشیر یاراحمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با نمایش حماسه دلاوران گفت: مضمون این نمایش که به پیکره تاریخی و فرهنگی ما وابسته است اتفاق خجسته ای است و کار ساده ای نیست.

6 تیر 1398

معرفی راه یافتگان به بازبینی نهایی تئاتر صحنه جشنواره دانشگاهی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از کوشش و حضور تمامی گروه های دانشجویی حاضر در بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز، با انتشار اطلاعیه ای...

30 اردیبهشت 1398

سمینار تجارب مرمتی ایوان خسرو تخت سلیمان در ارومیه برگزار گردید

سمینار آنالیز تجارب مرمتی در مجموعه تخت سلیمان تکاب در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی برگزار گردید.

17 اسفند 1397