6 عضو هیئت مدیره باشگاه بارسلونا استعفا کردند

به گزارش سارا نوشت، تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا از سمت خود کناره گیری کردند.

6 عضو هیئت مدیره باشگاه بارسلونا استعفا کردند

به گزارش سارا نوشت، باشگاه بارسلونا که در پی شیوع ویروس کرونا (کووید 19) لطمه های مالی زیادی خورد و به نوعی به بحران مالی دچار شده است، حالا باید تغییراتی را هم در رده مدیریتی تجربه کند، چرا که شش تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا تصمیم خود برای استعفا از سمت شان در این باشگاه را به اطلاع خوسپ ماریا بارتومئو رساندند. دو نایب رئیس این باشگاه یعنی امیلی روسائود و انریکه تومباس در کنار مدیرانی به نام سیلویو الیاس، ماریا تیخیدور، خوسپ پونت و جوردی کلاسامیگلیا از سمت خود کناره گیری خواهند کرد.

جدایی این گروه از هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به وسیله ارسال نامه ای به بارتومئو اعلام شده که این گروه در این نامه از مدیران باشگاه خواسته اند هر چه سریع تر شرایط موجود مورد آنالیز قرار بگیرد تا اطمینان حاصل گردد که بارسلونا می تواند از چالش های ناشی از بحران ویروس کرونا بازگردد.

پیش از این نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده بود؛ ظاهراً بارتومئو به بهانه مدیریت شرایط بحرانی کنونی باشگاه و ضررهای مالی وارد آمده به آن به خاطر تعلیق لیگ ها میخواهد آن دسته از اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه که طرف او یا مخالفش هستند را شناسایی کند و از آن دسته از کسانی که موافق سیاست های او نیستند بخواهد یا استعفا نمایند یا اینکه برای آنها تنزل درجه در نظر خواهد گرفت.

خوسپ ماریا بارتومئو که از ماه جولای 2015 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده دارد، این فصل در پاره ای از موارد تحت فشار بوده است. اخیراً کادناسر مدعی شده بود که بارتومئو رقمی حدود یک میلیون یورو به یک شرکت رسانه ای به نام I3 Ventures پرداخته است تا به وسیله بالغ بر 100 حساب کاربری زیرمجموعه این شرکت در شبکه های اجتماعی از خود به خاطر مسائل و ناکامی های فصول اخیر بارسا برطرف اتهام کند. طبق این گزارش بارتومئو این شرکت رسانه ای را مأمور نموده بود تا به انتقاد از افرادی مانند لیونل مسی، جرارد پیکه، ژاوی هرناندس و پپ گواردیولا بپردازند و در کل هر کسی را جز بارتومئو مسبب ناکامی های این باشگاه جلوه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "6 عضو هیئت مدیره باشگاه بارسلونا استعفا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 عضو هیئت مدیره باشگاه بارسلونا استعفا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید