2 بنای تاریخی آذربایجان شرقی به منظور واگذاری به مزایده گذاشته شد

به گزارش سارا نوشت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از قرارگیری کاروانسرای گویجه بئل هریس و کاروانسرای جانانلو کلیبر در لیست مزایده واگذاری بناهای تاریخی کشور اطلاع داد.

2 بنای تاریخی آذربایجان شرقی به منظور واگذاری به مزایده گذاشته شد

به گزارش سارا نوشت به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز چهارشنبه 3 مرداد 97 با اعلام این خبر، اظهار کرد: صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، در این دور از مزایده واگذاری بناهای تاریخی، کاروانسرای گویجه بئل هریس و کاروانسرای جانانلو کلیبر را به مزایده گذاشت.

آبدار ادامه داد: بر این اساس متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت10روز از تاریخ نشر آگهی حداکثر تا خاتمه وقت اداری شنبه مورخ 97/5/14 مهلت دارند اسناد مزایده را به دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ارسال نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: متقاضیان برای دریافت اسناد مزایده باید نماینده خود را کتباً به دبیرخانه مذکور معرفی نموده و طی مدت 10 روز از تاریخ خاتمه مهلت دریافت اسناد، حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 27/5/97 مدارک مربوطه را تکمیل و تحویل دبیرخانه داده و رسید دریافت نمایند. تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یکشنبه مورخ 28/5/97 راس ساعت 11 و تاریخ گشایش پاکت ج روز سه شنبه مورخ 6/6/97 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احیا خواهد بود.

آگهی رسمی این مزایده ها دیروز و امروز در روزنامه توریسم انتشار یافته و خواهد یافت، همچنین متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را به وسیله سایت chre.ir و یا تماس با تلفن 33992016-021، کسب نمایند.

منبع: میراث آریا

به "2 بنای تاریخی آذربایجان شرقی به منظور واگذاری به مزایده گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بنای تاریخی آذربایجان شرقی به منظور واگذاری به مزایده گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید