گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2 با قیمت 1500 دلار معرفی گردید

به گزارش سارا نوشت، هواوی ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی تاشوی خود رونمایی کرد که با نام میت Xs 2 راهی بازار می گردد. همان طور که از نام آن پیداست، جانشین مستقیم میت Xs محسوب می گردد و به همین دلیل از نظر طراحی تفاوت زیادی با آن ندارد ولی از نظر سخت افزاری از امکانات بهتری بهره می برد.

گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2 با قیمت 1500 دلار معرفی گردید

نمایشگر تاشوی این گوشی مبتنی بر میزان 7.8 اینچی است و رزولوشن آن هم به 2480 در 2200 می رسد. بعلاوه نباید رفرش ریت 120 هرتزی آن را از قلم بیندازیم. این گوشی برخلاف گوشی های شرکت هایی مانند سامسونگ و اوپو، از نمایشگر بیرونی بهره می برد و به همین دلیل فقط از یک نمایشگر استفاده شده است. در حالت بسته شده هم میزان این نمایشگر به 6.5 اینچ و رزولوشن آن به 2480 در 1176 کاهش پیدا می نماید. در حفره نمایشگر هم یک دوربین 10 مگاپیکسلی تعبیه شده که برای ثبت عکس های سلفی استفاده می گردد.

گوشی های تاشو معمولا وزن زیادی دارند ولی هواوی پیروز شده وزن این گوشی را نسبت به نسل قبلی به طور قابل توجهی کاهش دهد. به طور تعیین وزن بدنه آن 255 گرم است و برای مقایسه باید بگوییم که نسل قبلی با وزن 300 گرمی راهی بازار شد. هواوی مدعی شده که برای این گوشی از لولای بسیار بهتری استفاده نموده که به لطف بهره گیری از این تعیینه، دوام بدنه به طور قابل توجهی افزایش یافته و بعلاوه دیگر چین خوردگی نمایشگر قابل مشاهده نیست.

بر روی نمایشگر هم یک ساختار پلیمری چهارلایه قرار گرفته تا کاربران نگرانی کمتری بابت آسیب رسیدن به پنل نمایشگر داشته باشند. هواوی میت Xs 2 از قلم استایلوس M-Pen 2s هم پشتیبانی می نماید تا کاربران با استفاده از آن بتوانند طراحی نمایند یا یادداشت بنویسند. در پنل پشتی این گوشی هم مانند نسل قبلی شاهد دوربین سه گانه هستیم. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 13 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی دیده می گردد که زوم 3 برابری اپتیکال ارائه می دهد. به لطف همین دوربین، کاربران می توانند از زوم دیجیتال 30 برابری هم بهره ببرند.

قلب تپنده این گوشی نسخه 4G اسنپدراگون 888 است که یک چیپست قدیمی محسوب می گردد. همانطور که احتمالا می دانید هواوی به علت تحریم های آمریکا حق استفاده از تراشه های 5G را ندارد و به همین دلیل باید از نسخه 4G تراشه های مختلف بهره ببرد. در هر صورت کاربران با پرداخت مبلغ هنگفت، با یک تراشه پرچم دار قدیمی که فاقد مودم 5G است، روبه رو می شوند. در کنار این تراشه هم 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نمایند. انرژی این گوشی از طرف باتری 4880 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 66 واتی هم پشتیبانی می نماید. بعلاوه نباید بهره گیری از سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2 را از قلم بیندازیم.

کاربران برای خرید این گوشی می توانند از بین سه رنگ سفید، مشکی و بنفش دست به انتخاب بزنند. مقرون به صرفه ترین مدل هواوی میت Xs 2 که از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، 1500 دلار قیمت دارد. مدل 12/512 گیگابایتی هم با قیمت 2000 دلار راهی بازار چین می گردد.

هواوی در کنار این گوشی از یک تبلت تازه به نام میت پد SE هم رونمایی نموده است. این تبلت از نمایشگر 10.1 اینچی LCD با رزولوشن 1920 در 1200 بهره می برد و مبتنی بر تراشه کایرین 710A است. در پنل جلویی آن دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی هم شاهد دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی هستیم. این تبلت هم از سیستم عامل HarmonyOS 2 استفاده می نماید و ظرفیت باتری آن هم 5100 میلی آمپر ساعت است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می نماید. مدل وای فای این تبلت که از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد با قیمت 226 دلار راهی بازار می گردد و مدل دارای سیم کارت هم 257 دلار قیمت دارد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2 با قیمت 1500 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی هواوی میت Xs 2 با قیمت 1500 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید