گل محمدی: دوست ندارم زحماتی که در پدیده کشیدیم هدر برود، سرنوشت آسیایی شدن دست خودمان است

به گزارش سارا نوشت، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو برای چندمین بار تأکید کرد که هیچ مذاکره ای با باشگاه های لیگ رجحان و فدراسیون فوتبال نداشته است.

گل محمدی: دوست ندارم زحماتی که در پدیده کشیدیم هدر برود، سرنوشت آسیایی شدن دست خودمان است

یحیی گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سارا نوشت در خصوص وضعیت تیم پدیده بعد از پیروزی برابر سایپا و شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: اینکه بتوانیم در فصل جاری به سهمیه لیگ قهرمانان برسیم، بستگی به عملکرد خودمان دارد. اگر مثل بازی با استقلال یا سایپا، تمرکز لازم را داشته باشیم قطعاً نتیجه خواهیم گرفت. ما اگر شش امتیاز از دو بازی آینده کسب کنیم، به سهمیه آسیایی دست پیدا خواهیم کرد و سرنوشت آسیایی شدن دست خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو در ادامه تأکید کرد: باید از طرفداران مشهدی که هزار کیلومتر را از مشهد به تهران آمدند تشکر کنم. ما به حمایت آنها احتیاج داریم. امیدوارم مسئولان هم در مشهد به ما یاری نمایند تا در خصوص زمین تمرین مسئله ای نداشته باشیم و به خوبی مهیای دیدارهای حساس پیش رو شویم.

وی با اشاره به بازی حساس تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. سپاهان بازیکنان و سرمربی بسیار خوبی دارد و یک باشگاه حرفه ای محسوب می گردد. البته ما در این بازی میزبان هستیم و حضور طرفداران در استادیوم شور و اشتیاق مضاعفی به تیم می دهد. امیدوارم که یک روز خوب را رقم بزنیم و سه امتیاز را بگیریم.

گل محمدی در واکنش به اینکه گفته می گردد شاید علیرضا فغانی این بازی را سوت بزند، گفت: فغانی یکی از بهترین داورهای دنیاست و توانایی های او ثابت شده است. ما غیر از یکی دو بازی مشکل چندانی بابت داوری نداشتیم و داور بازی با سایپا هم عملکرد خوبی داشت. مطمئناً هر داوری بازی با سپاهان را سوت بزند کوشش خواهد نمود تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو درباره شایعات چند هفته اخیر مبنی بر حضورش در تیم فوتبال امید ایران و همچنین مذاکره با چند تیم باشگاهی گفت: من این مسائل را در رسانه ها دیده ام، ولی تا الان هیچ صحبتی از فدراسیون در خصوص تیم امید با من انجام نشده است. من سرمربی پدیده هستم و درست نیست در شرایطی که فصل به سرانجام نرسیده است، تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. من با فدراسیون فوتبال و هیچ باشگاهی مذاکره نکردم و دوست ندارم زحماتی که در پدیده کشیدیم هدر برود. اعتقاد من این است که در سرانجام فصل راحت تر می توان در خصوص این مسائل صحبت کرد و تصمیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: دوست ندارم زحماتی که در پدیده کشیدیم هدر برود، سرنوشت آسیایی شدن دست خودمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: دوست ندارم زحماتی که در پدیده کشیدیم هدر برود، سرنوشت آسیایی شدن دست خودمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید