هوآوی: شرکت های آمریکایی بدون ما نمی توانند کار کنند

به گزارش سارا نوشت، روابط عمومی شرکت هوآوی در آمریکا مدعی شد: اقدامات این کشور در راستای سرکوب هوآوی می تواندبه توسعه شبکه مخابرات نسل پنجم در آمریکا منجر شوند.

هوآوی: شرکت های آمریکایی بدون ما نمی توانند کار کنند

به گزارش گروه اقتصادی سارا نوشت به نقل از اسپوتنیک، جوی تان، مسئول روابط عمومی شرکت هوآوی در آمریکا می گوید: اقدامات اخیر کنگره و کاخ سفید در تقابل با شرکت هوآوی می تواند به فرایند توسعه شبکه مخابرات نسل پنجم در آمریکا آسیب بزند.

اخیرا کنگره آمریکا یک میلیارد دلار بودجه برای کمک به شرکت های کوچک آمریکایی برای توسعه فناوری در رقابت با شرکت هوآوی اختصاص داده است.

بر اساس این طرح شرکت های تولید کننده گوشی در آمریکا نباید از یارانه های دولتی برای خرید تجهیزات از هوآوی استفاده کنند.

تان مدعی شد، در حال حاضر 40 شرکت مخابراتی در آمریکا از تجهیزات هوآوی استفاده می کنند که این مسئله به صورت مستقیم با زندگی مردم شهرنشین در آمریکا در ارتباط است.

وی می گوید: اقدام واشنگتن در جلوگیری از همکاری شرکت های آمریکایی با هوآوی تاثیر مستقیمی بر زندگی و فعالیت شهفرایندان آمریکایی دارد.

تان هشدار داد که ممنوع شدن استفاده از تجهیزات هوآوی در آمریکا نه تنها توسعه فناوری در این کشور را کند خواهد کرد، بلکه باعث می شود که توسعه فناوری 5G در آمریکا بیش از این به عقب بیفتد.

مسئول روابط عمومی شرکت هوآوی در آمریکا با اشاره به نتایج بررسی های اخیر که حاکی از آن است که تا سال 2035 درآمد حاصل از استفاده از فناوری 5G به.13.2 تریلیون دلار در سال خواهد رسید، گفت: تاثیر در توسعه این فناوری می تواند به درآمد آمریکا آسیب بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هوآوی: شرکت های آمریکایی بدون ما نمی توانند کار کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی: شرکت های آمریکایی بدون ما نمی توانند کار کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید