نشان سفیر مدرسه سازی به پوران درخشنده اهدا شد

به گزارش سارا نوشت، تهران (پانا) - نشان سفیر مدرسه سازی با حضور رئیس جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور و معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما اهداشد.

نشان سفیر مدرسه سازی به پوران درخشنده اهدا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در این مراسم که در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و با حضور فاطمه مهاجرانی، معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی مدارس، ناصر قفلی، رئیس و محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد، نشان سفیر مدرسه سازی به ، نویسنده و کارگردان سینما اهدا شد.

در راستای توسعه فرهنگ خیر مدرسه سازی و مشارکت مردمی، چهره های برجسته علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی می توانند با پیوستن به پویش های مدرسه سازی فعالیت داوطلبانه در این حوزه سهمی در توسعه فضاهای آموزشی و توسعه عدالت آموزشی داشته باشند.

پیش از این هم استاد عثمان محمدپرست استاد برجسته موسیقی مقامی و نرگس آبیار نویسنده و کارگردان از جامعه هنری، مه لقا جام بزرگ، علی اصغر مجرد و آرین غلامی ورزشکاران ملی پوش کشورمان نشان سفیر مدرسه سازی را دریافت کرده بودند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نشان سفیر مدرسه سازی به پوران درخشنده اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشان سفیر مدرسه سازی به پوران درخشنده اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید