مورینیو: بعضی مربیان مدام دوست دارند درباره بازیکنان رقیب حرف بزنند، برد و باخت در 2 بازی سرنوشت تیم ها را عوض می نماید

به گزارش سارا نوشت، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام به کنایه زدن به سرمربیان رقیب ادامه داد.

مورینیو: بعضی مربیان مدام دوست دارند درباره بازیکنان رقیب حرف بزنند، برد و باخت در 2 بازی سرنوشت تیم ها را عوض می نماید

به گزارش سارا نوشت، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نوریچ در هفته جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس از مربیانی گفت که مدام علاقه دارند درباره بازیکنان رقیب سخن بگویند!

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره گفت: امیدوارم اندومبله آماده باشد تا بتواند در یکسری از بازی ها به میدان برود. او دقیقاً چیزی را که احتیاج داریم، ارائه می نماید. هفته گذشته او با مربی بدنساز تیم به صورت انفرادی کار کرد تا سطح آمادگی خود را قبل از پیوستن به تیم افزایش دهد. امیدوارم اندومبله فردا بتواند چیزی را به ما ارائه کند.

وی در ادامه اضافه نمود: در خصوص شرایط ترروی پاروت باید بگویم امروز من مکالمه طولانی مدتی را با او داشتم. بنابراین من آماده اشتراک گذاری این مکالمه با شما هستم. به نظر من او پتانسیل بسیار خوبی دارد. او باید به سختی کار کند. آیا می تواند برای چند دقیقه به میدان برود؟ بله اما فکر نمی کنم بتواند فشاری که روی دوشش است را تحمل کند.

این مربی همچنین خاطر نشان کرد: حضور رس در تمرینات روز آدینه کمی تعجب آور بود. بین ما مسئله ای بزرگی وجود ندارد و به دلیل مصدومیت او تصمیم گرفتم تا تانگانگا بازی کند.

مورینیو درباره جدال با نوریچ ادامه داد: به جدول لیگ برتر نگاه کنید، به غیر از قهرمان لیگ یعنی لیورپول و منچستر سیتی و لسترسیتی که در رتبه های خودشان بسیار راحت هستند، برای بقیه تیم ها پیروز شدن در دو بازی و شکست در دو بازی می تواند تفاوت های بزرگی را رقم بزند. تیم های حاضر در منطقه سقوط با پیروزی در دو مسابقه می توانند از انتهای جدول خارج شوند. تیم های دیگری هم که برای حضور در بین چهار تیم یا شش تیم برتر می جنگند، با شکست در دو مسابقه عقب افتاده و با پیروزی در دو مسابقه به رتبه های بالاتری می فرایند.

مورینیو ادامه داد: بنابراین این بازی برای طرفین معنای متفاوتی را دارد. هر مسابقه ای معنای متفاوتی را دارد. نوریچ در حال مبارزه است تا بتواند یک پیروزی کسب کند.

وی در خصوص بعضی شایعات مربوبط به تیمش گفت: مردم به موبایل خودشان معتاد می شوند، زیرا این اخبار شگفت انگیز هستند. اما ما در زمینه این گونه اخبار بسیار ضعیف هستیم. به دو دلیل در این زمینه بسیار ضعیف هستیم؛ اول اینکه ما هر روز در حال خرید بازیکن نیستیم و دوم اینکه من از آن دسته سرمربیانی هستم که از صحبت درباره بازیکنان دیگر باشگاه ها امتناع می کنم.

سرمربی تاتنهام در پایان گفت: بعضی سرمربیان دیگر تیم ها از انجام این کار بسیار شادمان هستند! من این کار را نمی کنم، بنابراین شما هر اسمی که بخواهید را می توانید روی من بگذارید. با خودم می گویم این بازیکن متعلق به باشگاه A یا B یا C است و من درباره بازیکنان باشگاه A یا B یا C صحبتی نمی کنم.در رابطه با قضیه کریستین اریکسن، پاسخ خوبی برای شما ندارم! پاسخ من این است که او برای حضور در ترکیب فردا انتخاب شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مورینیو: بعضی مربیان مدام دوست دارند درباره بازیکنان رقیب حرف بزنند، برد و باخت در 2 بازی سرنوشت تیم ها را عوض می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: بعضی مربیان مدام دوست دارند درباره بازیکنان رقیب حرف بزنند، برد و باخت در 2 بازی سرنوشت تیم ها را عوض می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید