تماس باشگاه یوونتوس با مائوریتزیو ساری

به گزارش سارا نوشت، باشگاه یوونتوس اولین گام برای انتخاب سرمربی بعدی این تیم را برداشت.

تماس باشگاه یوونتوس با مائوریتزیو ساری

به گزارش سارا نوشت، باشگاه یوونتوس پس از اینکه بیان کرد ماسیمیلیانو آلگری در سرانجام فصل از این باشگاه ایتالیایی جدا می گردد، اکنون به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای جانشینی این سرمربی 51 ساله است. از مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام و مائوریتزیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی به عنوان اصلی ترین گزینه های سرمربیکری بانوی پیر یاد شده است.

نسخه بین المللی سایت گل مدعی شد مدیران باشگاه رم اولین تماس را با مائوریتزیو ساری گرفته اند، کسی که انتظار می رود پس از فینال لیگ اروپا از سمت سرمربیگری چلسی کنار گذاشته گردد. پیش از این گفته شده بود باشگاه رم نیز در اندیشه استخدام سرمربی پیشین ناپولی است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو هم زمزمه حضورش روی نیمکت یوونتوس در صورتی که این باشگاه با گزینه های اصلی به توافق نرسد، شنیده می گردد. دانیله پوچتینو، پسرعموی سرمربی تاتنهام هم گفته مائوریسیو پوچتینو علاقه مند به مربیگری در ایتالیا است و اعضای خانواده دوست دارند او راهنمایی یوونتوس را برعهده بگیرد.

در صورتی که مائوریتزیو ساری 60 ساله از چلسی اخراج گردد، احتمال حضور فرانک لمپارد روی نیمکت سرمربیگری آبی پوشان لندنی وجود دارد، این در حالی است که او و شاگردانش در تیم دربی کانتی شانس صعود به لیگ برتر انگلیس را دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تماس باشگاه یوونتوس با مائوریتزیو ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس باشگاه یوونتوس با مائوریتزیو ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید