معرفی مدل های نو تخت و کمد نوجوان در دکوراسیون اتاق خواب

به گزارش سارا نوشت، دکوراسیون اتاق نوجوانان می تواند تاثیر زیادی به روی رفتار آنها بگذارد به همین علت راضی کردن آنها برای گرفتن تصمیم نهایی در انتخاب یک مدل زیبا و مقرون بصرفه از انواعتخت و کمد نوجوان موجود در بازار ممکن است کار طاقت فرسایی باشد. طراحی و ساخت محیطی برای نوجوانان که در آن استراحت کند و وسایل خود را نگهداری نمایند می توانند چالش برانگیز باشد. چرا که همه نوجوانان متفاوت هستند و به سختی چیزی را قبول می نمایند، برخی از آنها ممکن است به هیچ اسم اتاق خود را ترک ننمایند اما برخی دیگر همه جا را به خانه خودشان ترجیح می دهند.

معرفی مدل های نو تخت و کمد نوجوان در دکوراسیون اتاق خواب

با توجه به سن و سال و بعلاوه حال و هوای دوران نوجوانی، شاید نتوان به راحتی هر ایده و نظری را به آنها قبولاند زیرا یک نوجوان تمامی مسائل وموارد مربوط به خود را معمولاً به شکل صفر و صد می بیند و در پی برترین هاست در نتیجه کار سختی برای انتخاب و خرید برترین تخت و کمد نوجوان در پیش خواهید داشت اگر نظرات او را جویا نشوید. از آنجایی که در این سنین علاقیات و دلبستگی ها به موارد مختلف از جمله رنگ های خاص، مدل های ویژه ای که در جامعه، مدرسه، دوستان و حتی در فیلم های مختلف دیده اند همگی برآیند بیرونی خواهند داشت خصواصاً دراین موارد و خرید وسایل شخصی برای اتاق، در نتیجه بایستی دقیقاً بدانیم قرار است چه چیزی برای فرزند یا فرزندان تهیه کنیم.

می توان برترین مدل ها را با توجه به میزان و ابعاد اتاق، رنگ مورد نظر نوجوان و بعلاوه قیمت و کیفیت آنها انتخاب و استفاده کرد. هم اکنون مدل های بسیار متنوع و تازه تخت و کمد نوجوان در طرح و رنگ هایی بسیار مجذوب نماینده موجودند که می توان تخت را به جایگاه راحتی و کاناپه ای عظیم تبدیل و در طول روز از آن برای نشستن استفاد کرد و شبها هم برای خوابیدن آن را به تختخوابی زیبا تبدیل کرد. در کنار این تخت های ویژه و زیبا، کمدهایی عظیم و جادار همراه با طبقات مختلف وجود دارند که آنها را هم می توان همراه با تختخواب خریداری و نصب کرد.

علاوه بر این مدل های خاص، برترین مدل های تخت و کمد نوجـوان مدرن هم موجود هستند که هم احتیاج به خواب و استراحت و گذاشتن انواع وسایل و مرتب کردن آنها داخل کمد را رفع می نمایند و هم دارای میز تحریر، جایگاه راحتی، چراغ مطالعه و سایر لوازم مورد احتیاج برای استفاده در اتاق نوجوان هستند. می توان و البته باید تمامی این وسایل را با رنگ و مدل تخت و کمد نوجوان و عواملی دیگر مانند رنگ دیوارها، پرده ها و… هماهنگ کرد تا برترین و زیباترین دکوراسیون اتاق نوجوان هم ایجاد گردد.

تخت و کمد اهمیت بسیار زیادی، هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ زیبایی بروی دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان می گذارد. به ویژه کمدها که از شلختگی و نامرتب بودن وسایل نوجوانان جلوگیری می نماید و فضایی مناسبی برای نگهداری پوشاک و لوازم آنها بوجود می آورد. مهم ترین عناصر یک دکوراسیون زیبا در هر اتاق خوابی، مسلما مبلمان اتاق است. عظیمترین قطعه مبلمان اتاق خواب هم تخت و کمد هستند که در هنگام ورود به اتاق در مرکز توجه قرار می گیرند. ترکیب زیبای تخت و کمد، تِم کلی و سبک دکوراسیون اتاق خواب را مشخص می نماید بطوریکه نوجوانان از بودن در آن احساس رضایت خواهند داشت و آنرا مشتاقانه با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت. عظیمترین نتیجه چنین دکوراسیون می تواند یاری به متعادل تر شدن رفتار نوجونان باشد. (مدل های تازه تخت خواب تاشو در دکوراسیون اتاق های کوچک)

برای تخت و کمد اتاق پسران می توانید از رنگ ها سرد و خنک، و برای دختران هم از رنگ های گرم با طرح های زرق و برق دار و مجلل بهره ببرید. برای مثال تخت و کمد مناسب دختران می تواند از رنگ های صورتی پر رنگ و خاکستری تشکیل شده باشد که در عین درخشان بودن نوعی تعادل را در محیط برقرار می نمایند. معمولا با کیفیت ترین مدل های تخت و کمد ساخت کشور ایتالیا هستند که با قرار گیری در اتاق خواب نوجوانان علاوه بر نوجوانان رضایت والدین را هم در پی خواهد داشت. در شکل های زیر تعدادی از زیباترین نمونه های تخت و کمد نوجوانان را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق

به "معرفی مدل های نو تخت و کمد نوجوان در دکوراسیون اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مدل های نو تخت و کمد نوجوان در دکوراسیون اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید